Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har slike Avent drikkekopper, med håndtak. Samt noen tåteflasker fra Avent. Baby på 9 mnd drikker vann fra disse. I starten kokte jeg flaskene, men har i det siste vasket dem i oppvaskmaskin. I dag var tuten på den ene helt hvit. Må ha vært oppvaskmaskinpulver?? Vasket med zalo og kokte den. Æsj. Hvordan vasker dere tutekopper? Anonymous poster hash: 6d592...4ec
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Koppene vasker jeg i oppvaskmaskin. Tutene og evt andre smådeler vaskes for hånd. Anonymous poster hash: a07c7...7a6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Koppene vasker jeg i oppvaskmaskin. Tutene og evt andre smådeler vaskes for hånd. Anonymous poster hash: a07c7...7a6 Okey, da blir det håndvask her også... De kan bruke en kopp hele dagen? Anonymous poster hash: 6d592...4ec
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Koppene vasker jeg i oppvaskmaskin. Tutene og evt andre smådeler vaskes for hånd. Anonymous poster hash: a07c7...7a6 Okey, da blir det håndvask her også... De kan bruke en kopp hele dagen? Anonymous poster hash: 6d592...4ec spørs hva du har i den! Du kan ikke la ungen drikke opp melk, og så la det tørke og ha i mer melk.. men vann er OK Anonymous poster hash: 26e51...d5a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Hehe..nei, melk ser jeg blir gris. Han drikker bare vann Anonymous poster hash: 6d592...4ec
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Har baby på 7,5 mnd. Vasker flasker i maskinen og mikrosterilisator etterpå, flaskesmokkene håndvaskes før sterilisering. Aventkoppene går i maskina, samme med drikketuten. Men syns innimellom det blir flekker på de, da tar jeg en ekstra skyllerunde på maskina eller skyller de i springen. Ellers har mini bare vann i koppene, så den bare skyller jeg etter hvert måltid, nytt vann til neste måltid. Så den vaskes til kvelden igjen. Anonymous poster hash: 3fd57...263
Elsker livet Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Vasket de i maskin. Var det hvite flekker på de var dette fett fra andre ting i oppvaskmaskinen. Gnidde da de delen med zalo og skylte. Når det skjer er det enten fordi maskinen vasker dårlig, har for lav temperatur eller det er for mye fett på resten av tingene. Da kan det hjelpe å bruke mer såpe i maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå