Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Etter dette har jeg hatt mye mer smerter i forbindelse med mensen og generelt mer plager (El smerter og ømme pupper også) Jeg er tilbake til den tiden Før jeg ble mamma for første gang.. Noen som kan tenke seg til grunnen? Anonymous poster hash: 55149...1ce
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Jeg vet ikke hva grunnen kan være, jeg ville bare si at sånn har det vært hos meg også. Både det at jeg merker eggløsning veldig godt, og at jeg har mer smerter når jeg har mensen. Og mer kvalm og uvel. De første månedene etter at jeg mistet, hadde jeg også litt diffuse smerter i livmora (mulig det bare var psykisk). Om det kan være noen trøst, føler jeg at det begynner å gå bedre og at symptomene ved eggløsning og mens er svakere. Snart ett år siden jeg mistet. Anonymous poster hash: 0f4e4...48d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Godt å høres at jeg er normal. Jeg har også hatt mange graviditets symptomer ved hver ikm etter sa,det hadde jeg helleristninger ALDRI Før SA. Har du blitt gravid igjen? Håper det ordnet seg for deg Anonymous poster hash: 55149...1ce
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Dette høres nøyaktig ut som meg også. Godt å høre at det er normalt 😊 Anonymous poster hash: 7e1ce...4c8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Vi er flere altså.. Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 55149...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå