Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 for en uke siden var jeg på jobbintervju og det gikk veldig bra var tilbakemeldingene jeg fikk. Det er snakk om 2 jobber og de hadde vel inn 4-6 stk på intervju. Siden arbeidsmarkedet er veldig presset på sørlandet ønsket de ikke å spørre om referanser før de visste hvem de ville ha med seg videre. Dagen etterpå ringte de og spurte om mine referanser og vet ar referansene er ringt. Jeg sitter her spent på å høre noe...sjekker telefonen min hele tiden og er så gira. Dette er en jobb jeg virkelig vil ha, jobben er gjennom ett rekrutteringsselskap, men det er en fast stilling.. når er det greit å ringe igjen på denne? Har så lyst til å vite noe spesielt siden de har ringt referansene mine. noen råd? Anonymous poster hash: 15b83...f94
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Det er helt greit å ringe i en slik situasjon og spørre hvor de er i prosessen. Det kan hende de har gitt tilbudet til en annen som skal tenke seg og, det kan også hende at de ikke har rukket å ta et siste møte før tilbudet skal ut. Anonymous poster hash: 45a18...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå