Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Sukk, jeg er så lei:( Jeg var ferdig utdannet for noen år siden. Jeg fikk meg fast jobb og jobbet mot angsten. Dessverre ble jeg behandlet så dårlig på jobb at det knakk meg og at jeg til slutt sa opp. Fikk meg etter litt ny jobb. Slet ned angsten, men det ble jo litt lettere etterhvert som jeg ble godt kjent med folk, men likevel så kjempet jeg hver dag for å fremstå som "normal". Dette var et vikariat og det tok jo etterhvert slutt. Så fikk jeg meg ny jobb. Angsten sitter ganske sterkt nå, og jeg har i tillegg mistet troen på meg selv. Føler meg udugelig. Har blitt litt varmere i trøya nå etter å ha jobbet der en stund. Jeg trives, men sliter. Og så får jeg plutselig beskjed om at innen dette året så skal bedriften legges nå. Har hatt søvnproblemer hele veien, men nå er det veldig ille. Går bare rundt og føler meg kvalm og uvel. Nå må jeg ut på intervju og ny arbeidsplass igjen! og jeg kjenner at jeg er i ferd meg å knekke igjen! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Er i ferd med å gi opp. Anonymous poster hash: 4b6bb...599
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Alle sliter med å tilpasse seg i ny jobb. Og vi med angst litt ekstra. Men du må prøve å tenke at angsten er "sin egen greie" og prøve å skille mellom hva som er angst og hva som er virkeligheten...om du skjønner. Så er det bare å prøve å holde ut lengst mulig. Det er ikke noen skam i å ikke takle mer å si opp ( har gjort det flere ganger ) Men du må bare fortsette å prøve. Kanskje i den nye jobben vil du finne mer forståelse for det du sliter med? Der jeg jobber nå vet et par stykker at jeg har angst, og det hjelper faktisk veldig. Og tror du ikke et par mnd etter at jeg "sto fram" så kom flere av de som virker som de takler alt og fortalte meg at de også sliter med å takle angst av og til. Du er ikke alene. Anonymous poster hash: 9877f...a4a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Sukk, jeg er så lei:( Jeg var ferdig utdannet for noen år siden. Jeg fikk meg fast jobb og jobbet mot angsten. Dessverre ble jeg behandlet så dårlig på jobb at det knakk meg og at jeg til slutt sa opp. Fikk meg etter litt ny jobb. Slet ned angsten, men det ble jo litt lettere etterhvert som jeg ble godt kjent med folk, men likevel så kjempet jeg hver dag for å fremstå som "normal". Dette var et vikariat og det tok jo etterhvert slutt. Så fikk jeg meg ny jobb. Angsten sitter ganske sterkt nå, og jeg har i tillegg mistet troen på meg selv. Føler meg udugelig. Har blitt litt varmere i trøya nå etter å ha jobbet der en stund. Jeg trives, men sliter. Og så får jeg plutselig beskjed om at innen dette året så skal bedriften legges nå. Har hatt søvnproblemer hele veien, men nå er det veldig ille. Går bare rundt og føler meg kvalm og uvel. Nå må jeg ut på intervju og ny arbeidsplass igjen! og jeg kjenner at jeg er i ferd meg å knekke igjen! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Er i ferd med å gi opp. Anonymous poster hash: 4b6bb...599 Det er alltid vanskelig å begynne i ny jobb. Anonymous poster hash: c7762...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå