Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Foreldrepermisjon altså... "hva må til"? Hva er syk nok? Anonymous poster hash: d9ba1...165
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Det er vel at man ikke kan ta seg av ungen og far må ta over permisjonen. Anonymous poster hash: 20d22...5bd
MarianeA Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Foreldrerollen kan man vel ikke sykemeldes fra?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Jeg erfarte iallefall at det var høy terskel. Jeg var innlagt på sykehus med alvorlig sykdom i min siste permisjon, og det var alt annet enn lett å få utsatt selv om det var helt åpenbart at jeg ikke kunne ta meg av barnet. Anonymous poster hash: 305ff...4fb
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Så lenge du ikke kan ta deg av barnet så kan far overta permisjon
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Jeg fikk ta over fars permisjon, uten problem. Han hadde nakkeprolaps. Tidvis dårligførlighet i armer og konstante smerter. Anonymous poster hash: 6e81c...2a3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har ME og spurte nav om dette. Det et legen som må skrive en legeerklæring på at du ikke er istand til å ta deg av babyen. Da kan far overta permisjonen. Jeg ble heldigvis så frisk etter fødsel at jeg slapp å erfare dette i praksis. Anonymous poster hash: 3cd4c...72b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Jeg gikk på veggen når babyen var 3 mnd pga kolikk. Fikk fullstendig sammenbrudd etter 3 mnd uten noe som helst søvn på meg. Eller kanskje 2-3 timer i døgnet. Far reiste i jobben hver uke. Jeg ble sykemeldt og far overtok permisjonen i 3 uker. Anonymous poster hash: cef71...586
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Hadde en liten operasjon etter fødsel, sykemeldt i to uker og fikk utsatt permisjonen Anonymous poster hash: feccb...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå