Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Uff, noen som har noen gode råd for hvordan snu en dårlig humørkurve? Gravid i uke 29, hatt kraftig bekkenløsning siden uke åtte. Sykmeldt. Får ikke til å sitte på kveldstid, så lite sosialt liv på kveldstid. Glatt ute, så får ikke til å gå noe særlig ute på dagtid. Får ikke til å ha de andre barna hjemme fra barnehagen. Begynner å bli deppa, snufs, motløs m tanke på at det ennå er tre måneder til termin... Anonymous poster hash: daacc...463
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har det samme, men 50% sykemeldt og har fått svangerskapsdiabetes i tillegg... Kan du kjøre bil så hjelper jo det. Da kan du kjøre til en venninne og ligge der på sofaen litt. Ellers får du begynne å følge med på div. serier, lese bøker, spille teite spill på tlf. Og hvis du mener du begynner å bli virkelig deprimert (ikke bare noe man sier, men sånn skikkelig), så må du snakke med lege/jm om det før det får utvikle seg til svangerskaps-/barselsdepresjon. Anonymous poster hash: da79c...4e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Og nyyyt all alenetiden, om et par mnd er det slutt på denslags! Anonymous poster hash: da79c...4e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har det samme, men 50% sykemeldt og har fått svangerskapsdiabetes i tillegg... Kan du kjøre bil så hjelper jo det. Da kan du kjøre til en venninne og ligge der på sofaen litt. Ellers får du begynne å følge med på div. serier, lese bøker, spille teite spill på tlf. Og hvis du mener du begynner å bli virkelig deprimert (ikke bare noe man sier, men sånn skikkelig), så må du snakke med lege/jm om det før det får utvikle seg til svangerskaps-/barselsdepresjon. Anonymous poster hash: da79c...4e8 Men hvordan vet man at man bare er deppa, og ikke begynner å få svangerskapsdepresjon? Får meg ikke til å gjøre noe, egentlig glad i å lese. Men orker ikke. Det samme med å høre på musikk, spise god mat osv. Men ganske sikker på at jeg hadde blitt spontant glad igjen om jeg hadde våkna i morra og vært bra. Anonymous poster hash: daacc...463
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Kom deg til legen og fortell hvordan du har det. Få henvisning til fysioterapeut og start behandling så fort som mulig, da kommer du deg ut av huset, dagene går litt fortere og smertene blir redusert. Let etter noe du liker å gjøre. Se serier/filmer, les de bøkene du aldri fikk lest, kanskje lær deg noe håndarbeid, sy/strikk til babyen, begynn med sånn fargelegging for voksne som er så populært nå. Sørg for å ha noe å gjøre, da går tiden fortere i alle fall! Anonymous poster hash: 2951e...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå