Gå til innhold

Burde jeg være bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt som en hypokonder, men samtidig som jeg ikke føler meg veldig syk så føler jeg at noe er galt. Jeg er 29 uker på vei, og har de siste 4 dagene vært veldig løs i magen, og har vært veldig kvalm. Fra i ettermiddag har jeg vært veldig ør i hodet. Kan flytte blikket noen millimeter, så kjennes det ut som jeg har snurret rundt på en kontorstol i 15 min. Fikk nå plutselig veldig halsbrann og en del sure oppstøt i tillegg til akutt trøtthet som kommer og går når jeg prøver å fokusere og konsentrere meg. Kan jo også sies at jeg sluttet å snuse for snart 14 dager siden, men tviler på at det har så veldig mye med saken å gjør.

Anonymous poster hash: 91279...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at jeg får litt hjertebank opp i halsen i intervaller om noen skjønner hva jeg mener.

Hi

Skrevet

Det er ikke omgangssyke p gang da?

Anonymous poster hash: 3b136...e12

Skrevet

Det er ikke omgangssyke p gang da?

Anonymous poster hash: 3b136...e12

Har allerede hatt omgangssyke 2 gang iløpet av januar, og trodde i starten at det var det som kom igjen nå, men nei. Kaster ikke opp, og har ikke diaré selv om jeg er løs i magen og det romler en del.. Har heller ikke den type sykfølelse. Kjennes mest ut som at hodet er på vei å koble av.

Hi

Skrevet

Har du sjekket deg for svangerskapsforgiftning?

Anonymous poster hash: c49b9...797

Skrevet

Ville ringt legen i morgen tidlig for en sjekk jeg. Hadde nok tenkt at det var fordi jeg var sliten, lite søvn, lavt blodtrykk e.l. men greit å få sjekket for sikkerhets skyld

Anonymous poster hash: 41799...575
Skrevet

Har ikke sjekket svangerskapsforgiftning nei.

Var hos legen i morges av andre grunner og nevnte da dette med magen men hun la seg egentlig ikke bort i det i det heletatt. Var også hos jordmor forrige fredag og sjekket blodtrykk/urin etc. Kan SF evt utvikle seg så fort?

Hi

Skrevet

Du burde ta turen til legen. Ta ingen sjangser når du er gravid og bedre med en legetime for mye enn for lite.

God bedring:)

Anonymous poster hash: e00a4...fde

Skrevet

høres ut som du har jernmangel, elker begynnende svangerskapsforgiftning.

ta kontakt med lege, trenger ikke være mer enn litt jerntilskudd som skal til ;)

Anonymous poster hash: f08fe...083
Skrevet

høres ut som du har jernmangel, elker begynnende svangerskapsforgiftning.

ta kontakt med lege, trenger ikke være mer enn litt jerntilskudd som skal til ;)

Anonymous poster hash: f08fe...083

Jeg spiser allerede jerntabletter, og har gjort det i 4-5 uker :) Får ta en telefon til jm i morgen å høre hva hun sier :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...