Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Kan man gjøre det? Hvordan?.. mistenker det. Anonymous poster hash: dc58d...798
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Ja visst. Jeg har nettopp vært hos legen med 3 åringen min. Vi har tatt avføringsprøve og 6 blodprøver, så nå venter vi på svar Er det mageproblemer? Anonymous poster hash: c3c7c...895
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Ja visst. Jeg har nettopp vært hos legen med 3 åringen min. Vi har tatt avføringsprøve og 6 blodprøver, så nå venter vi på svar Er det mageproblemer? Anonymous poster hash: c3c7c...895 Tje, nei, altså... hun har sånne prikker på armen, vært der i lange tider. Stod det kunne være et symptom. Dessuten har hun hele veien sovet dårlig om natten, og jeg vet ikke hvordan avføringen skal være, men er ofte løst i allefall. Og veldig slapp og sliten om dagen.... Anonymous poster hash: dc58d...798
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Anbefaler å få henvisning til barnelege som er spesialist på allergier. Enkelte tar lappetester i tillegg til blodprøver og avføringsprøver. Det er visstnok lettere å få positiv test hos små barn med lappetest. Anonymous poster hash: 82f10...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå