Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Kan man ta det på 3 år? Altså er det liv å melde seg opp til flere fag i året, eller må man følge studieopplegget? Er det mye obligatorisk eller kan man i prinsippet bare møte opp på eksamen? Har allerede mastergrad i annet fag og ønsker i utgangspunktet ikke 5 år til med studier selvom jus alltid har vært drømmen. Anonymous poster hash: 92e99...546
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Da må du ta det som enkeltemner. Sjekk ut obligatorisk undervisning så det ikke kræsjer, og sjekk opptakskrav for hvert emne. Av og til bygger emnene på hverandre og da må man ha bestått enkelte emner før man kan gå videre. Anonymous poster hash: 65e58...fd1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Ser ut som det er mange fag som bygger på hverandre så derfor jeg redd det blir vanskelig å ta på 3 år. På siv.ing studiet jeg har tatt så kunne man ta fag i hytt og pine selvom det sto at man skulle ha visse forkunnskaper. Håpet det var sånn på jus også. Men takk for svar Anonymous poster hash: 92e99...546
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Ser ut som det er mange fag som bygger på hverandre så derfor jeg redd det blir vanskelig å ta på 3 år. På siv.ing studiet jeg har tatt så kunne man ta fag i hytt og pine selvom det sto at man skulle ha visse forkunnskaper. Håpet det var sånn på jus også. Men takk for svar Anonymous poster hash: 92e99...546 Hilsen hi ja Anonymous poster hash: 92e99...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå