Gå til innhold

Skap på barsel på Riksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; er det skap tilgjengelig på barselavdelingen på Riksen? Og kan de evt. låses? Lurer på om jeg skal pakke i bag eller liten koffert...

Anonymous poster hash: 83de0...3fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vet ikke ang skap på Riksen, men må si jeg er over snittet nysgjerrig på hvorfor du trenger låsbart skap på barsel..?

Anonymous poster hash: e2500...447

Skrevet

Vet ikke ang skap på Riksen, men må si jeg er over snittet nysgjerrig på hvorfor du trenger låsbart skap på barsel..?

Mobil, nettbrett, lader, lommebok etc?

Anonymous poster hash: f355f...2c5

Skrevet

Er skap der ja, men husker ikke om det var låsbart :P Hadde mobil og lommebok liggende i den trillende babysenga, så følte ikke behov for låsbart skap i tillegg...

Anonymous poster hash: 966f7...d40

Skrevet

Du kommer jo til å være på rommet 90% av tiden, og det er nok svært lite sannsynlig at du blir robbet på Barsel 😂

Skrevet

Du kommer jo til å være på rommet 90% av tiden, og det er nok svært lite sannsynlig at du blir robbet på Barsel 😂

I informasjonsbrevet jeg har fått står det at de fraskriver seg alt ansvar for verdisaker, at de dessverre har en økende trend av tyverier, og derfor anbefaler at man har med minst mulig verdisaker. Så så morsomt og rart er det vel ikke at jeg spør? HI

Skrevet

Er skap der ja, men husker ikke om det var låsbart :P Hadde mobil og lommebok liggende i den trillende babysenga, så følte ikke behov for låsbart skap i tillegg...

Anonymous poster hash: 966f7...d40

Smart! :) Tusen takk for svar! :) HI

Skrevet

Beste er jo å begrense mengden verdisaker man drar med seg - nettbrett er vel i kategorien unødvendig de få dagene :)

Anonymous poster hash: ab009...515

Skrevet

Beste er jo å begrense mengden verdisaker man drar med seg - nettbrett er vel i kategorien unødvendig de få dagene :)

Anonymous poster hash: ab009...515

Ja, nettbrett er ikke med i pakkelisten, men lommebok, mobil osv må jeg ha med. Ser et tips over her om å ha det i sengen til babyen, synes det var en god ide! :) Var egentlig mer spørsmålet om det er skap til å ha tingene sine i jeg lurte på. :) HI

Skrevet

Du kommer jo til å være på rommet 90% av tiden, og det er nok svært lite sannsynlig at du blir robbet på Barsel

Min søster ble frastjålet kamera og videokamera (med bilder og film fra fødsel) på barsel mens hun var i fellesarealet og viste frem babyen til oss.

Anonymous poster hash: f74ea...ec1

Skrevet

Det er faktisk et stort problem med tyveri fra rommene på sykehus, og barsel er sikkert ikke noe unntak. Det var i hvert fall låsbart skap på rommet på Ullevål.

Anonymous poster hash: e2528...44a

Skrevet

er skap,men husker ikke om det var lås, fødte der for 3 år siden snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...