Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Ikke de vanlige som "spis regelmessig". Er det noen som har et tips, litt utenom de alle kjenner til? Må seriøst slutte med sukker, men skjønner ikke hvordan jeg skal få det til. Tar meg en skive med nugatti mens jeg venter på svar. Anonymous poster hash: ae599...255
Gemini77 Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 En liten firkant 86% skjokolade. Beskt men effektivt. Kanskje ikke det lureste å anbefale sukker for å stilne søthungeren men bedre med en liten bit mørk sjokolade enn nugatti Iallefall. 👍🏼
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 En liten treningsøkt på stuegulvet Anonymous poster hash: 0502f...e25
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 På meg hjelper det godt med appelsiner. Oppskåret banan med lett vaniljeyoghurt eller vaniljekesam fungerer også. Anonymous poster hash: 98040...b50
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Jeg leste et sted at søtsug varer bare 10-15 min, og "går over" bare du finner på noe annet å gjøre. Det hjalp meg 😊 Anonymous poster hash: da41d...9a5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Lager meg yoghurt med bær og honning. Søtt og mettende. Anonymous poster hash: 3fcac...ce1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Kutter opp gulrøtter og kålrabi FØR søtsuget kommer, så knasker jeg i vei enten med en gang eller når suget kommer. Må ha noe som er like lett å trykke i trynet, og som tar like lang tid å finne som det går når man åpner en sjokolade. Funker for meg Anonymous poster hash: 0a796...797
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Gå og puss tennene dine.... Får ikke lyst på søtt rett etter tannpuss, og vips så kanskje søthungeren er over Anonymous poster hash: 7b124...4b7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Sukkerfri saft og Lakerol Anonymous poster hash: ddba5...c86
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Spise noe sunt i stedet. Alltid spise kveldsmat. Anonymous poster hash: a712f...802
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Drikker te - uten søtning Anonymous poster hash: 1ec04...9cf
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 - Fryse ned ispinner av juice eller smoothie - sukerfrie pastiller - large soft is smoothie av vaniljekesam og fryste bær - pusse tennene - trene - ta krom-tilskudd - dyppe banan i vaniljeyoghurt, stikke pinne i og fryse - spise en neve nøtter - lage et varmt ostesmørbrød med krydder - meditere. Stopp og tenk over situasjonen, positive og negative sider ved å spise søtt. - gulrot med kesam dipping med krydder. - epler og appelsiner Anonymous poster hash: 98caa...82e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 Hi, hvorfor vil du ikke høre om det å holde blodsukkeret ditt stabilt? Det er jo det som er absolutt mest virksomt for å motvirke søthunger. Spiser du slik at du holder blodsukkeret ditt stabilt, da vil søthungeren gå drastisk ned. Ellers er inntak av nok omega3 også til god hjelp. Anonymous poster hash: c5907...05c
Elsker livet Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 Spise lavkarbo, og mens du avsukres spis så mye du har lyst på av 86% sjokolade. Det er mitt beste råd, men du var kanskje ute etter en enklere løsning. For min del er det eneste måten jeg ikke blir sugen flere ganger daglig, og lett kanskje spise 400 gram melkesjokolade i løpet av en dag, om jeg tillater meg å gi etter for suget.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 Hvis jeg sitter i sofaen etter middag og får søtsug og har bestemt meg for å stå i mot, så hjelper det å drikke noe. F.eks farris, funligjt eller te. Anonymous poster hash: 0a5e8...e01
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #16 Skrevet 3. februar 2016 Slutt tvert! Sluttet 1.1 har ikke smakt snop siden, var litt søtsugen den første uken, men nå har jeg ikke lyst på lenger!! Deili! Hilsen tidligere sjokoladoman Anonymous poster hash: 97c1f...5ba
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #17 Skrevet 3. februar 2016 Lager meg yoghurt med bær og honning. Søtt og mettende. Anonymous poster hash: 3fcac...ce1 Det er jo å gi etter for søthungeren, ikke et tips mot å bli kvitt det.. Anonymous poster hash: c60fc...69c
MerraSomGår Skrevet 3. februar 2016 #18 Skrevet 3. februar 2016 Om jeg får søthunger på kvelden, er det egentlig kroppen min som sier den er litt sulten. Om jeg spiser for eks et knekkebrød med noe feit pålegg på, som avokado, egg, italiensk salat og noe salt, som fårepølse, går søtsulten over.
MammantilNurket Skrevet 3. februar 2016 #19 Skrevet 3. februar 2016 - Spis nok mat til måltidene - sørg for at du blir mett. - Drikk nok (vann). Ofte "forveksler" vi sult med tørst. - Ta en kopp kaffe. - Aktiviser deg selv slik at du tenker på noe annet: gå en tur, sett på en klesvask, spill et spill, legg kabal, ring en venninne, ta et bad/dusj/vask håret, lakk negler, ha sex, gi katten mat, lek med barna ... - Puss tennene. - Spis litt mat, frukt eller grønt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #20 Skrevet 3. februar 2016 De aller fleste får lyst på noe søtt etter middag. Det er rent fysiologisk, og ikke noe man kan gjøre noe med. Den letteste løsningen på det er rett og slett ta seg noe søtt som dessert. Det trenger ikke å være mer enn en eplebåt, men bare noe som inneholder litt sukker. Slik at behovet dekkes. Så blir faktisk søtsuget utover kvelden mindre også. Anonymous poster hash: 260f5...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå