bompitrollet Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Med tre barneseter i baksetet er det trangt om plassen, noen som har gode tips om en beltestol som ikke er så fryktelig brei. Alle tips mottas med takk! :-)
hol(L)y COW Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Dytter for deg. Dette lurer jeg også på.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Vi har dette som ekstrasete. Det er smalt og lett. http://www.jollyroom.no/produkter/graco-beltestol-junior-maxi Vi har Britax kidfix og Cybex solution x2fix også, men de er breie. Anonymous poster hash: e2dbb...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Vi har maxi cosi rodi. Det er ganske smalt. http://www.jollyroom.no/produkter/maxi-cosi-rodi-airprotect-black-raven Anonymous poster hash: 88700...9dd
Meg og alle gutta Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Britax adventure er det smaleste på markedet fikk jJEG beskjed om. Vi kjører avensis og har 2 sånne på sidene og et britax hi way i midten til minsten.
bompitrollet Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2016 Da blir det nok Britax adventure, noen som tilfeldig vet om disse er på tilbud for tiden?
Meg og alle gutta Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Finner sikkert på finn.no. Mener jeg betalte 800 per sete på barnas hus i fjor.
Meg og alle gutta Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/britax-adventure-black-thunder.html Her feks :-)
bompitrollet Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2016 http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/britax-adventure-black-thunder.html Her feks :-) de er utsolgt alle steder jeg finner dem på tilbud, men det kommer alltids nye tilbud da...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå