Gå til innhold

Dere som ammer kun morgen og kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan går det med puppene om det ammes med ca 12 timers mellomrom?

Har dårlig erfaring med melkespreng (endt i brystbetennelse hele 5 ganger), men det har gått over all forventning med nedtrapping, i grunnen.

Har alltid hørt om de som ammer kun morgen og kveld...

Går det godt, altså?

Anonymous poster hash: ad79d...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet bare på kvelden på slutten. Trappet gradvis ned. Var verst når jeg begynte å jobbe, for hadde ikke trappet veldig ned før det. Men etter det gikk det velsig greit å bare amme en til to ganger i døgnet.

Anonymous poster hash: 997cb...ac4

Skrevet

Ammer kun to ganger i døgnet nå,morgen og ettermiddag. Har ikke opplevd spreng pga gradvis nedtrapping som har skjedd på babyens premisser. Babyen er snart 8 mnd og har ikke så stor interesse for puppen mer.

Anonymous poster hash: 2a4fc...e52

Skrevet

Gikk veldig fint å amme kun morgen og kveld, etterhvert var det kun på kvelden. Sleit mye med brystbetennelse de første 10mnd jeg ammet, men etter det gikk det veldig fint uansett hvor mye/lite jeg ammet 😃

Skrevet

Takk for fine svar :)

Jeg har gradvis gått ned fra 7 til 4 ammerunder pr døgn nå. Hun er ikke så interresert lenger. I tillegg elsker hun grøt, middag, frukt og vann.

Neste steg blir å våge seg på 3 ganger pr døgn. Dvs at det fort kan gå en 8-9 timer mellom hver runde.

Kryss alt for meg ;)

Skrevet

Jeg ammer kun om morgenen. Jeg kan fint reise bort en natt uten at jeg får noe særlig spreng. Og ja, det er melk der...

Skrevet

Jeg ammer kun om morgenen. Jeg kan fint reise bort en natt uten at jeg får noe særlig spreng. Og ja, det er melk der...

Godt å høre. Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...