Gå til innhold

Dere med ungdomsskolebarn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer dere hvis barnet ditt har fått anmerkning

 

*lagde ikke dette fordi jeg er usikker selv, men fordi jeg er nysgjerrig*

 

Anonymous poster hash: 71a27...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir oppgitt og frustrerte...:) neida. Vi har hatt noen anmerkninger i perioder, og det er tema for samtale med barnet. Men det er stort sett "filleting"(uro, manglende lekser) så vi har god kommunikasjon rundt dette. Etter flere anmerkninger på kort tid satte vi mål om å unngå anmerkninger, med en "gevinst" dersom han klarte en periode helt uten noe. Han klarte det fint og det har ikke vært anmerkninger i år.

 

Anonymous poster hash: 7ae89...9ad

Skrevet

Har en 9.klassing og det har ikke skjedd enda. Om det skulle skje får vi snakke med han da, er jo forskjell på alvorlighetsgrad på anmerkninger også...

 

Anonymous poster hash: da3e4...46c

Skrevet

Vi blir oppgitt og frustrerte...:) neida. Vi har hatt noen anmerkninger i perioder, og det er tema for samtale med barnet. Men det er stort sett "filleting"(uro, manglende lekser) så vi har god kommunikasjon rundt dette. Etter flere anmerkninger på kort tid satte vi mål om å unngå anmerkninger, med en "gevinst" dersom han klarte en periode helt uten noe. Han klarte det fint og det har ikke vært anmerkninger i år.

 

Anonymous poster hash: 7ae89...9ad

Uro og manglende lekser er filleting. ....?

 

 

Anonymous poster hash: bf9b9...3e4

Skrevet

 

Vi blir oppgitt og frustrerte...:) neida. Vi har hatt noen anmerkninger i perioder, og det er tema for samtale med barnet. Men det er stort sett "filleting"(uro, manglende lekser) så vi har god kommunikasjon rundt dette. Etter flere anmerkninger på kort tid satte vi mål om å unngå anmerkninger, med en "gevinst" dersom han klarte en periode helt uten noe. Han klarte det fint og det har ikke vært anmerkninger i år.

 

Anonymous poster hash: 7ae89...9ad

Uro og manglende lekser er filleting. ....?

 

 

Anonymous poster hash: bf9b9...3e4

Er jo verre å feks slå noen

 

Anonymous poster hash: 71a27...9d8

Skrevet

 

Vi blir oppgitt og frustrerte... :) neida. Vi har hatt noen anmerkninger i perioder, og det er tema for samtale med barnet. Men det er stort sett "filleting"(uro, manglende lekser) så vi har god kommunikasjon rundt dette. Etter flere anmerkninger på kort tid satte vi mål om å unngå anmerkninger, med en "gevinst" dersom han klarte en periode helt uten noe. Han klarte det fint og det har ikke vært anmerkninger i år.

 

Anonymous poster hash: 7ae89...9ad

Uro og manglende lekser er filleting. ....?

 

 

Anonymous poster hash: bf9b9...3e4

 

Hvis det skjer en gang, ja.

 

Anonymous poster hash: fdf42...dcf

Skrevet

Én anmerkning her... Fordi barnets mor sendte barnet en sms og det toskete barnet ikke hadde skrudd av lyden😀 og barnets mor hadde det så travelt at hun blingset på klokken og trodde barnet var ferdig på skolen alt

..

En anmerkning for en glemt bok eller noe sånt går greit så lenge det ikke er ofte. En anmerkning for dårlig oppførsel /forsentkomming eller andre litt mer alvorlige ting ville ikke passert greit. Men det skjer ikke. Det føler jeg meg helt trygg på(iallefall med de to eldste)

Skrevet

Jeg er i grunnen veldig sjokkert over at han ikke har fått flere enn en så langt (i orden). Han har adhd og er en skikkelig vims som tidligere rotet bort absolutt alt fra blyanter til bøker, men nå går det utrolig bra. Så den ene anmerkningen har jeg rett og slett ikke kommentert utover skryt over at det ikke er flere av dem ;)

 

Anonymous poster hash: b5ff5...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...