Gå til innhold

Dere som jobber i butikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har butikkansatte "taushetsplikt" i jobben sin?

 

Bor på et LITE sted, og trenger å kjøpe graviditetstest. Dersom ingen kunder ser dette, kan jeg risikere at ansatte i kassa forteller dette videre til andre? 

 

Vet at jeg høres paranoid ut nå, men ingenting forundrer meg på dette stedet.... 

 



Anonymous poster hash: af568...a84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de har ikke noen taushetsplikt. Bestill heller på nett ;)

 

Anonymous poster hash: a4515...786

Skrevet

På apoteket har de taushetsplikt

 

Anonymous poster hash: a2546...145

Skrevet

haha, bra å spørre her først ;) Takk!!

 

Skal bestille nå.

 

 



Anonymous poster hash: af568...a84
Skrevet

På apoteket har de taushetsplikt

 

Anonymous poster hash: a2546...145

 

 

Har ikke apotek her :P 

 

Anonymous poster hash: af568...a84

Skrevet

Såklart ikke. *fikk sparken for å avsløre at herr og fru Olsen kjøpte en pakke smør*

 

Anonymous poster hash: 8a746...3ae

Skrevet

På apoteket har de taushetsplikt

 

Anonymous poster hash: a2546...145

Husker fortsatt den grusomt pinlige opplevelsen på det lokale apoteket da jeg var 15 år, og skravlebøttene som ekspederte ropte 'p-piller til xx!! (navnet mitt). Jeg trodde jeg skulle dø!

 

Så det er bra hvis de har taushetsplikt. Men det er jo dårlig kutyme å fortelle til andre hva kunder kjøper uansett, da. I butikken hvor jeg jobber, har vi aldri skrevet under på noe sånt.

Skrevet

Har opplevd lignende fra de som sitter i resepsjonen på legekontoret, der mange andre på venterommet kan høre detaljer. Uting!!! 

 

Ja, man skulle tro at de hadde retningslinjer osv på butikk om å ikke fortelle slikt til andre. Tar ikke sjansen i denne sammenheng, og har nå bestilt :)

 

Har bodd her noen år nå, og har mer enn en gang fått referert hva jeg har gjort/sagt, selv om dette gjelder ufarlige ting. Noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg blir spionert på når jeg er hjemme. 



Anonymous poster hash: af568...a84
Skrevet

 

Har opplevd lignende fra de som sitter i resepsjonen på legekontoret, der mange andre på venterommet kan høre detaljer. Uting!!!

 

Ja, man skulle tro at de hadde retningslinjer osv på butikk om å ikke fortelle slikt til andre. Tar ikke sjansen i denne sammenheng, og har nå bestilt :)

 

Har bodd her noen år nå, og har mer enn en gang fått referert hva jeg har gjort/sagt, selv om dette gjelder ufarlige ting. Noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg blir spionert på når jeg er hjemme.

 

Anonymous poster hash: af568...a84

Du burde lage deg en hatt av aluminiumsfolie, jeg garanterer at det hjelper.

Skrevet

Bare med det som har med økonomi å gjøre. Jeg hadde aldri sagt det til noen, men vet om flere som lett hadde plapra om det til neste kunde!

 

Bestill på nett du... Tryggest det.

 

Anonymous poster hash: 6576e...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...