Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Har butikkansatte "taushetsplikt" i jobben sin? Bor på et LITE sted, og trenger å kjøpe graviditetstest. Dersom ingen kunder ser dette, kan jeg risikere at ansatte i kassa forteller dette videre til andre? Vet at jeg høres paranoid ut nå, men ingenting forundrer meg på dette stedet.... Anonymous poster hash: af568...a84
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Nei, de har ikke noen taushetsplikt. Bestill heller på nett Anonymous poster hash: a4515...786
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 På apoteket har de taushetsplikt Anonymous poster hash: a2546...145
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 haha, bra å spørre her først Takk!! Skal bestille nå. Anonymous poster hash: af568...a84
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 På apoteket har de taushetsplikt Anonymous poster hash: a2546...145 Har ikke apotek her Anonymous poster hash: af568...a84
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Såklart ikke. *fikk sparken for å avsløre at herr og fru Olsen kjøpte en pakke smør* Anonymous poster hash: 8a746...3ae
the amazing spidermamma Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 På apoteket har de taushetsplikt Anonymous poster hash: a2546...145 Husker fortsatt den grusomt pinlige opplevelsen på det lokale apoteket da jeg var 15 år, og skravlebøttene som ekspederte ropte 'p-piller til xx!! (navnet mitt). Jeg trodde jeg skulle dø! Så det er bra hvis de har taushetsplikt. Men det er jo dårlig kutyme å fortelle til andre hva kunder kjøper uansett, da. I butikken hvor jeg jobber, har vi aldri skrevet under på noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Har opplevd lignende fra de som sitter i resepsjonen på legekontoret, der mange andre på venterommet kan høre detaljer. Uting!!! Ja, man skulle tro at de hadde retningslinjer osv på butikk om å ikke fortelle slikt til andre. Tar ikke sjansen i denne sammenheng, og har nå bestilt Har bodd her noen år nå, og har mer enn en gang fått referert hva jeg har gjort/sagt, selv om dette gjelder ufarlige ting. Noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg blir spionert på når jeg er hjemme. Anonymous poster hash: af568...a84
Gustav Klitt Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Har opplevd lignende fra de som sitter i resepsjonen på legekontoret, der mange andre på venterommet kan høre detaljer. Uting!!! Ja, man skulle tro at de hadde retningslinjer osv på butikk om å ikke fortelle slikt til andre. Tar ikke sjansen i denne sammenheng, og har nå bestilt Har bodd her noen år nå, og har mer enn en gang fått referert hva jeg har gjort/sagt, selv om dette gjelder ufarlige ting. Noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg blir spionert på når jeg er hjemme. Anonymous poster hash: af568...a84 Du burde lage deg en hatt av aluminiumsfolie, jeg garanterer at det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Bare med det som har med økonomi å gjøre. Jeg hadde aldri sagt det til noen, men vet om flere som lett hadde plapra om det til neste kunde! Bestill på nett du... Tryggest det. Anonymous poster hash: 6576e...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå