Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har nettopp vært hos frisøren og betalt avskrekkende 920kr for å få håret litt kaldere. Hun brukte denne fargen, kan jeg kjøpe den og bruke selv? Eller må jeg kjøpe en slik som blandes i også? Anonymous poster hash: 4b35a...23e
klg,2 boys now:) Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Du må kjøpe en den blandes med og du må vite blandingsforholdene. Du kan ofte få litt kaldere farge vet hjelp av farge shampoer
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Blandings forholdene er ikke så vanskelig jobbet flere år som frisør , og helt sykt hvor dyrt er å farge , når man kjøpe farger som koster inhenting omtrent , vet at jobben frisører bruker koster . Men jeg som selv jobbet med det synes det var rådyrt Anonymous poster hash: 9ae16...12a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Trodde den skulle blandes 50/50, har prøvd en gang før og fikk beskjed fra frisør jeg fikk farger hos at det skulle være likt av hver da. Jeg ble helt sjokkert over prisen. HI Anonymous poster hash: 4b35a...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå