Gå til innhold

Sukker i urin UTEN svangerskapsdiabetes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag og fikk vite at jeg har sukker i urinen. Skal tilbake å ta glukosebelastning på fredag og får da svar på om jeg har svangerskspsdiabetes. Noen som har noen erfaringer og dele? Blodtrykk og blodsukker var ok.

Anonymous poster hash: 26359...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk utslag på sukker i urinen i forgje svangerskap. Men det var etter en skikkelig sukkerinnholdig helg:P så jeg kom tilbake med nye urin prøve dagen etter å da var den fin. Så slapp å sjekke det noe mer.

Anonymous poster hash: 9d3cd...899

Skrevet

Jeg fikk utslag på sukker i urinen i forgje svangerskap. Men det var etter en skikkelig sukkerinnholdig helg:P så jeg kom tilbake med nye urin prøve dagen etter å da var den fin. Så slapp å sjekke det noe mer.

Anonymous poster hash: 9d3cd...899

Så bra, håper det er falsk alarm hos meg også.

Skrevet

Spist druer i går kanskje? Eller annen frukt som kan gi utslag? Trenger ikke alltid være diabetes.

Skrevet

Kan man ha svangerskapsdiabetes uten at det gir utslag på sukker i urinen? Urinprøven min var helt fin men jordmor vil at jeg skal ta glukosbelastningstest pga stor unge i forrige svangerskap.

Anonymous poster hash: 79b5b...921

Skrevet

Da jeg var gravid med nr3, hadde jeg utslag på sukker i urinen hver gang jeg var på kontroll. Tok sukkerbelastning som viste at alt var fint. Hos meg var det nyrene som utskilte ekstra mye sukker ut i urinen. Husker ikke hva det het, men var visst ikke helt uvanlig.

Anonymous poster hash: 0c184...217

Skrevet

Spist druer i går kanskje? Eller annen frukt som kan gi utslag? Trenger ikke alltid være diabetes.

Spiste en kvikklunsj i går kveld. Kan den være synderen altså?

Skrevet

Spiste en kvikklunsj i går kveld. Kan den være synderen altså?

Kan godt være det. Husker jeg hadde mye sukker i urinen med nr 3, og grunnen var så enkel som min elsk på druer under svangerskapet. :)

Skrevet

Var hos legen i dag. Ingen svangerskapsdiabetes😊

Takk for svar alle sammen. Det hjalp meg til å ikke tenke så mye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...