Høstduft Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 De reklamerer med rikstvpakken, tv i 4 rom, gratis installasjon for rundt 3500kr. Så når jeg tok kontakt så kom den totale prisen på over 5000! For i tillegg til rikspakken så måtte jeg ha mottakere, frakt kom også i tillegg. Bestilte selvfølgelig ikke når de lurer meg på denne måten.
Mumua Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Det er nok fordi det var januartilbudet. Vi bestilte på søndag og fikk mottakere, innstallasjon og levering på døra gratis. Men om de fortsatt reklamerer med det er det jo elendig.
Høstduft Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2016 Det er nok fordi det var januartilbudet. Vi bestilte på søndag og fikk mottakere, innstallasjon og levering på døra gratis. Men om de fortsatt reklamerer med det er det jo elendig. Takk for svar. Hva blir den totale kostnaden for dere det første året? Og hvor mange mottakere har dere?
Mumua Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Det er nok fordi det var januartilbudet. Vi bestilte på søndag og fikk mottakere, innstallasjon og levering på døra gratis. Men om de fortsatt reklamerer med det er det jo elendig. Takk for svar. Hva blir den totale kostnaden for dere det første året? Og hvor mange mottakere har dere? Vi har kun en mottaker foreløpig og betaler i underkant av 2600,- i år siden vi fikk 6 mnd gratis, gratis installasjon og gratis mottaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå