Gå til innhold

Godt levert eller Adams?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnekassen (vi har småbarn). Vi hadde Adams en stund, og var egentlig ikke veldig fornøyd. Lite variasjon, synes vi, og litt kjedelig. Jeg får bedre inntrykk av menyene til GL, men er det noen her med erfaring fra begge og som kan si noe om det?



Anonymous poster hash: 2b497...614
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt levert har passet bedre til vår gane, men jeg har fulgt med på menyene og endret til det jeg synes høres best ut hver uke..

 

Anonymous poster hash: f99a4...5c0

Skrevet

Adams matkasse var helt smakløs mat. Vi lager middag selv heretter. Har ikke prøvd GL.

 

Anonymous poster hash: 40ed4...97a

Skrevet

Vi hadde godt levert i starten og var ikke særlig fornøyd og byttet til Adams Matkasse. Mer fornøyd med Adam da de fleste ingrediensene var pakket med og mer kjøtt. Det var så mye fra godt levert man måtte kjøpe selv, i tillegg til nesten ikke noe kjøtt per person. Men endte opp med å kutte ut Adam også og handler inn mat selv.

Skrevet

Synes ikke dette at 250/300 kr er dyr middag for en familie på fire?

Skrevet

Synes ikke dette at 250/300 kr er dyr middag for en familie på fire?

Vi har hatt tredagers-pakken annenhver uke. Altså ca seks middager i måneden. Da er det egentlig helt greit. Problemet er at to av disse er gode, mens to er midt på treet, og de to siste fæle... Dermed ikke verdt det.

 

Anonymous poster hash: 90f67...ce2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...