Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg hater dugnader fordi jeg sliter med angst.Jeg er aldri med på generalforsamlinger.Hvordan skal jeg lære meg å trives med fellesskapet? Har flyttet endel ,finner meg aldri til rette.Hvordan skal jeg klare å finne meg til rette? Anonymous poster hash: 34aec...5b6
Fandens Oldemor Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Dugnader er pyton, og spesielt hvis man sliter med angst. Tror likevel det blir verre for deg hvis du "lurer" deg unna. Det er rett og slett bare å hoppe i det, eneste som hjelper. Øv deg på noen standardfraser på forhånd slik at du kan takle litt smalltalk, og så tenker du litt på hvilken oppgave som vil passe deg best med tanke på å få være litt i fred. Kanskje rake plen eller noe, da er man jo en og en og står ikke oppå hverandre. Kan nesten garantere at du vil føle deg litt bedre når du har deltatt en gang. Det å finne seg til rette vil ikke bli enklere hvis du flytter lenger unna folk, tvert imot. Det er hovedsakelig en treningssak, pluss at du må lære deg å gi litt faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå