Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 -Facebook:nesten ingen som legger ut noe interessant der lenger. Et fåtall legger ut og de legger attpåtil ut noe hele tiden -Tesla: gikk fra å være kult til harry når de ble allemannseie. -Fotballfrue:har av en eller annen grunn blitt totalt uinteressant. -noen som vil fortsette å legge til? Anonymous poster hash: 2af53...bc9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Synes forøvrig aldri Tesla har vært kul eller fin, og har aldri brydd meg om fotballfrue heller... Anonymous poster hash: 92daa...b2c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Dette forumet? Anonymous poster hash: 5a1c7...70f
Elsker livet Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Facebook synes jeg er like mye brukt nå som før, det er nesten et krav for å klare å henge med i samfunnet. Tesla ser jeg ikke på som kult, men praktisk og økonomisk. Du får fremdeles mye bil for pengene, så den er ikke ut. Fotballfrue ble helt ut for min del da hun la ut bilde av seg selv i undertøyet 4 dager etter fødselen. Leste bloggen ukentlig før det, men bestemte meg for å slutte etter det tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Mennesker som er så opptatt av hva som er in og hva som er ut er forsiktig sagt veldig kjedelige. Ser ikke ut som så mange andre heller bryr seg om det, heldigvis. Anonymous poster hash: 126a7...cdc
Nyttårs barn Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Veggord og store bokstaver i tre. Men det har vel vært ut en stund... Møbler og lamper av rekved og paller. Hus hvor alt er hvitt, jeg er lei...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Fotballfrue har jeg aldri brydd meg om. Tesla har jeg heller aldri syntes noe spesielt om. Facebook er jeg ikke på lenger, men dette er vel kanskje mer for å beskytte meg selv. Jeg gikk fra å være student, trene, jobbe og leve et aktivt liv. Så ble jeg syk, og sitter bare hjemme, ingenting skjer. Orker ikke helt å lese om alt det fantastiske alle andre gjør. Eller mine medstudenter som har prosjekter, eksamen, julebord osv. Anonymous poster hash: 0c45b...8cb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Lodne cardigans, hår-donut og Snapchat. Anonymous poster hash: ec051...8a1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Om folk vil ha veggord, rekved eller stige i huset sitt, bryr jeg meg lite om, men må si meg enig med at jeg ikke liker når alt skal være hvit. Minner meg om en institusjon. Anonymous poster hash: 5a1c7...70f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Lodne cardigans, hår-donut og Snapchat. Anonymous poster hash: ec051...8a1 Snapchat er jo det store blant ungdommen. De kommuniserer knapt på andre måter. Det er ikke de middelaldrende som setter standard for hva som er in, vøtt 😂😂 Anonymous poster hash: 126a7...cdc
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Lodne cardigans, hår-donut og Snapchat. Anonymous poster hash: ec051...8a1 Snapchat er jo det store blant ungdommen. De kommuniserer knapt på andre måter. Det er ikke de middelaldrende som setter standard for hva som er in, vøtt 😂😂 Anonymous poster hash: 126a7...cdc Snapchat har nå blitt stort blant den eldre garde også. Skjønner det ikke, gikk lett etter to dager jeg Anonymous poster hash: ec051...8a1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 Lodne cardigans, hår-donut og Snapchat. Anonymous poster hash: ec051...8a1 Snapchat er jo det store blant ungdommen. De kommuniserer knapt på andre måter. Det er ikke de middelaldrende som setter standard for hva som er in, vøtt 😂😂 Anonymous poster hash: 126a7...cdc Snapchat har nå blitt stort blant den eldre garde også. Skjønner det ikke, gikk lett etter to dager jeg Anonymous poster hash: ec051...8a1 Lei, ikke lett Anonymous poster hash: ec051...8a1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 Snapchat er jo det alle kommuniserer med nå, mye mer enn facebook. Tror instagram kommer mer og mer også... Anonymous poster hash: b0a8b...655
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 Her bruker jeg snapchat mer enn Facebook . Må henge med i svingene selv om vi har passert 20 Anonymous poster hash: 29106...afd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #15 Skrevet 2. februar 2016 På vei ut nå: - bart (både på menn/gutter og som klistremerke, symbol på klær og telefoncover, tøysebarter osv...) Dette tror jeg SNART er på vei ut igjen: - skjegg (mannen min har hatt skjegg i 20 år altså, så bryr meg ikke om det er in eller ikke...) - den guttefrisyren med kort på sidene og litt lenger hår på toppen Dette HÅPER jeg snart er på vei ut igjen: - snus Anonymous poster hash: 742b3...3db
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 Bloggere. Tone Damli ( gjesp ) Alle de andre kjendisene som er med på alle realityseriene de kommer over ( Jenny Skavlan f.eks ) Veggord. Shabby Chic. Bikini Fitness. Striper. Sushi. Ankelsokker i januar. Merkevesker. Vippeextensions. Lyshus. Anonymous poster hash: f2c6e...b58
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 Fenomenet trender er på vei ut. Det betyr stadig mindre hva som er inn eller ut, ettersom vi lever i en verden der "alt er lov" og subkulturene er mange. Anonymous poster hash: 53d0e...0a4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #18 Skrevet 2. februar 2016 Har aldri brydd meg særlig om hva som er ut og in, jeg. Usikker om det gjør at jeg selv er ut eller in.... Anonymous poster hash: 6e131...6a8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #19 Skrevet 2. februar 2016 Jeg leste at parkas er på tur ut. Nå er det frakker som er in. Veggord Shabby chic Moderne stil der alt er sort eller hvitt Lammeskinn Men folk gjør akkurat som de selv vil. Jeg Jeg har både parkas og lammeskinn, og jeg vil ikke ha frakk! Siste veggord her tok jeg ned bare for noen uker siden, men det var for at jeg var lei etter å ha hatt det i 6 år. Anonymous poster hash: 8d8bc...a07
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #20 Skrevet 2. februar 2016 Aspik Commodore 64 Apache- sykler Brunstripede fløyelsgardiner Anonymous poster hash: 3e93f...f23
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #21 Skrevet 2. februar 2016 Aspik Commodore 64 Apache- sykler Brunstripede fløyelsgardiner Anonymous poster hash: 3e93f...f23 Øy! Aspik blir aldri utrendy! Anonymous poster hash: 75d8e...9a1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #22 Skrevet 2. februar 2016 Hmm... Jeg tror UGG er ut.. Selv om jeg så kongehus barna gå med det i se og hør.. Michael Kors vesker.. håper hvertfall det! Anonymous poster hash: 41d20...8a7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #23 Skrevet 2. februar 2016 Har aldri brydd meg særlig om hva som er ut og in, jeg. Usikker om det gjør at jeg selv er ut eller in.... Anonymous poster hash: 6e131...6a8 Jeg og.. Så da er vi kanskje ut siden vi er flere? For det er in å være unik, både i hus,stil,mat,navn på barna og hårfarge. Alt skal visst være spesialbestilt, tilogmed kjønnene på barna, helst ned til antall fregner.. Så jeg er ut for jeg er stolt og si at jeg gir en stor bæng i hva som er in og ikke! Livet er for kort til å stresse over hvilket interiør bør jeg bytte ut med hva i følge magasiner og DiB Anonymous poster hash: 0ac60...ff8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #24 Skrevet 2. februar 2016 Tror jeg skal lage aspik til neste navnefest og se om det spises av den. Anonymous poster hash: 7ef8b...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå