Gå til innhold

Er dere sånn? 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

At dere bare MÅ gå igjennom ting dere enten har sagt eller spesielt tekstmeldinger i hodet etterpå? Jeg leser gjerne meldingen et par ganger å så har jeg "samtaler" med meg selv i hodet etterpå hvor jeg først sier det jeg skrev🙈

Normalt eller ikke? 🙈

Anonymous poster hash: 95301...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til, men langt i fra alltid. Bare om ting som jeg er ekstra engasjert rundt av ulike grunner (enten positivt eller negativt). La oss ca ca 5% av gangene.

Anonymous poster hash: e38bd...1dd
Skrevet

Huff, hele tiden. Det kommer nok av at jeg er veldig usikker på meg selv.

Har ofte samtaler i hodet på forhånd også når jeg skal noe, men det går jo aldri sånn som jeg planlegger :P

Anonymous poster hash: 9f7a4...f93

Skrevet

Ja, kan ligge i senga på kvelden/natta og tenke over det jeg sa eller skrev der og der. Er mest redd for at jeg har sagt noe som kan såre andre eller at folk oppfatter meg som dum eller teit.

Sykt slitsomt å ha det sånn.... 😩

Anonymous poster hash: ef43b...00d

Skrevet

Uff ja 🙈😅

Spesielt om det er noe veldig spesielt som har skjedd, feks en opplevelse jeg MÅ fortelle andre om, så tar jeg samtalen med meg selv om og om igjen alene i bilen 😅🙊

Anonymous poster hash: 8ecc7...022

Skrevet

Nei, jeg er ikke sånn. Gjort er gjort.

Anonymous poster hash: 56cab...b23

Skrevet

Ikke på telstmeldinger, men på samtaler med sjefen min som er psykopat. Der har jeg samtaler som kunne vært reelle om jeg hadde vært tøff nok...

Anonymous poster hash: ab06f...665

Skrevet

Jeg er ikke sånn på meldinger, men på samtaler ja! Ikke akkurat samtaler med kunder i butikken, men f.eks viktige møter med barnehagen eller legen. 

Jeg øver mest på forhånd da :) Så vet jeg hva jeg skal si.

Anonymous poster hash: 02712...b2e
Skrevet

Så godt å høre at vi er flere 🙈. Føler meg gal til tider ! Har nye samtaler med meg selv i bilen når jeg er alene og ja... Og om kvelden.. 😜. Kan være dau trøtt når jeg legger meg, men så begynner jeg å tenke 🙈..

Hi

Skrevet

Jeg er sånn.. Og jeg går stort sett gjennom alle samtaler jeg har hatt ila en dag før jeg legger meg. Det er slitsomt.. Derfor foretrekker jeg å være alene 🙄 Er høysensitiv og tar inn for mye info fra folk rundt meg.

Anonymous poster hash: e9c6a...cdc

Skrevet

Jeg er sånn.. Og jeg går stort sett gjennom alle samtaler jeg har hatt ila en dag før jeg legger meg. Det er slitsomt.. Derfor foretrekker jeg å være alene 🙄 Er høysensitiv og tar inn for mye info fra folk rundt meg.

Anonymous poster hash: e9c6a...cdc

Vet! Jeg er også høysensitiv som deg! Hvordan "forklarer " du dette til restemat hverken ? 😳

Hi

Skrevet

Eller, jeg TROR jeg er høysensitiv.. Det stemmer hverfall på det meste angående meg...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...