Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Hva er deres favorittomelett? Mannen er så glad i det, men jeg syns det blir litt lite grønnsaker.. Vi bruker mest pølse, sopp og tomat. Og har litt baconost over osten når den steker. Dere da? Anonymous poster hash: bd99e...0ed
MarianeA Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har minst mulig i omelett, faktisk er den best med bare litt ost og godt krydder. Omelett blir raskt litt mektig med pølser og sopp og alskens godsaker. Serverer gjerne slikt ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Lag spansk omelett. Jeg var skeptisk, men det smaker mye bedre enn de jeg har spist tidligere. Anonymous poster hash: f392e...d0d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Kan ha alt mulig i en omelett jeg, tar det jeg finner i kjøleskapet... Sist lagde jeg med løk, paprika, sopp, kokt skinke og noen litt kokt potet som var igjen fra dagen før, litt ost på toppen. Serverer med tomat, agurk, purre og grovt brød på siden. Har aldri hatt pølse i omelett, kan ikke se for meg at det er godt, men det er det kanskje? Kan ha allverdens annet kjøtt i da, bacon, skinke, rester av alt fra koteletter til karbonader, bare kutter i småbiter og har i omeletten. Anonymous poster hash: 212b8...3c5
TPK Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Har ikke så mye i selve omeletten, men serverer med salat og godt brød. Omeletten lager jeg oftest av egg, en desj skummet melk, litt ost og kanskje skinke/bacon. Er ikke glad i varme grønnsaker inni omeletten.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Jeg bruker ofte bare chili og vårløk. Synes det blir for mektig med pølser, ost etc Anonymous poster hash: a5d65...1c1
Fandens Oldemor Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Vi spiser omelett som mat og ikke som snacks, så jeg er helt for mektige omeletter. Lager to forskjellige. 1. Skinke, champignon, finkuttet løk, ost på topp. 2. Champignon, purreløk, chorizo og ost på topp. Bruker aromat i begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå