Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Noe jeg gjør feil? Drikker 2-4 liter vann pr. Dag. Anonymous poster hash: 0cd8b...953
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Fire liter vann pr. dag kan tappe kroppen din for viktige mineraler, det kan være én grunn. Om du ikke greier å holde blodsukkeret ditt stabilt kan det være en annen årsak. Om du spiser for lite kan det være nok en grunn til at du får hodepine. Om du går på lavkarbo så hender det noen får hodepine i overgangsfasen inntil kroppen omstiller seg til annen energiomsetning. Det tar for noen et par uker før kroppen har omstilt seg. Anonymous poster hash: ce73b...280
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Fire liter vann pr. dag kan tappe kroppen din for viktige mineraler, det kan være én grunn. Om du ikke greier å holde blodsukkeret ditt stabilt kan det være en annen årsak. Om du spiser for lite kan det være nok en grunn til at du får hodepine. Om du går på lavkarbo så hender det noen får hodepine i overgangsfasen inntil kroppen omstiller seg til annen energiomsetning. Det tar for noen et par uker før kroppen har omstilt seg. Anonymous poster hash: ce73b...280 Ok, takk Anonymous poster hash: 0cd8b...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå