Gå til innhold

Zika-virus... Igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo nå anbefalt at gravide ikke reiser til blant annet Sør-Amerika, Karibien og Mexico pga Zika-viruset. Hva om man har vært der FØR man ble gravid? Jeg var i Mexico 6 mnd før jeg ble gravid. Om jeg ble stukket av en slik mygg da, kan det være farlig for babyen som nå vokser inni meg?

Anonymous poster hash: e3438...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt å leste litt om det i går. Viruset går ut av kroppen etter et par uker om jeg ikke husker feil. Det er ikke funnet noen sammenheng mellom å ha hatt zikavirus før graviditet og skader hos fosteret ved en senere graviditet. Dog er det ikke forsket så mye på enda. Men etter det jeg kunne forstå så er det ikke farlig.

Anonymous poster hash: d9630...069

Skrevet

Da vokser det en myggbaby inni deg.

Alle damer som noen gang har vært i disse landene eller snakket med personer som har vært i disse landene anbefales å aldri bli gravid...

Anonymous poster hash: 6aae3...de9

Skrevet

Alle damer som noen gang har vært i disse landene eller snakket med personer som har vært i disse landene anbefales å aldri bli gravid...

Bedre å la vær å svare eller???

Skrevet

Bedre å la vær å svare eller???

Bedre å lese noen faktabaserte artikler enn å koke opp en masse hjemmelaget panikk bygd på fri fantasi.

Anonymous poster hash: 1b4a8...d82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...