Gå til innhold

Redd for å legge meg! :p :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

En.. Hva skal jeg si - nabo "ser" ting i rommet jeg bor på. En mann i tjue årene som driver gjøn med folk. En medstudent i naborommetvåknet en natt av at noe kilte henne under beina! To av studentene våknet i natt på omtrent akkurat samme klokkeslett og følte seg lysvåken..Bor på noe som ligner et internat :) Denne "klarsynte" fortalte meg ting som stemmer på en prikk faktisk! Blir pissredd... Tror dere på sånt?

 

Anonymous poster hash: 1db29...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan 'se' enkelte ting selv så ja, jeg VET at det går an.

 

Anonymous poster hash: cad0e...1f4

Skrevet

Ja selvsagt tror jeg på slikt. Mye mellom himmel og jord. Men synd du er så redd. Det behøver du ikke være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...