Gå til innhold

Hvilke farger er de styggeste du vet om?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullfarge, burgunderrød, mosegrønn, sennepsgul, grønn, brun, beige.

Har en forkjærlighet for lys lilla og cherise rosa på detaljer. 🙈

Men hva andre synes er fint eller ikke bryr jeg meg fint lite om. Finnes kule hjem med farger jeg aldri kunne brukt selv.

Anonymous poster hash: 93e2f...53e

Skrevet

På klær kan jeg legge til dusty rose, som er på en del jenteklær fra et kjent homeparty-merke.

Blek og skitten farge.

Skrevet

Knall orange og knall spygrønn

Anonymous poster hash: 3fb33...681

Skrevet

Tja, det er vel ingen farger jeg ikke liker i det hele tatt, altså grønnfarger, gulfarger, rødfarger osv, men er endel nyanser av disse jeg ikke er så glad i. Jeg kan styre min begeistring for oransje, og visse grønnfarger syns jeg er mindre pene, mens andre grønnfarger igjen kan være helt nydelige. Jeg er ikke glad i koboltblå og blågrønne farger heller. Kommer også litt an på hva fargen er på. Rødt liker jeg for eks ikke på interiør eller klær til meg selv, men syns guttungen er kjempefin i rødt ;)

Anonymous poster hash: b0601...539
Skrevet

Grå og beige. Det er mangel på farge i mine øyne. (nå tenker jeg ikke på når de opptrer i diverse sammenhenger i naturen, for der er det ikke mye som er ensfarget i utgangspunktet).

Ellers er gammelrosa/pudderrosa/babyrosa en farge jeg kan styre min begeistring for.

Godt vi er forskjellige. ;)

Skrevet

Kommer jo an på hvor fargen er. Stor forskjell på fargen på et hus utvendig, en sofa eller en genser.

Jeg liker ikke gusjegrønn, sennepsgul, gråbrun på klær. Ikke lysende neonfarger heller. Mintgrønn er vel heller ingen favoritt.

I motsetning til mange andre her liker jeg imidlertid gult og oransje😊

Anonymous poster hash: b9899...28a

Skrevet

Kjem ikkje på ein einaste farge som ikkje er fin "til sitt bruk".

Skrevet

Sånne skikkelig skarpe farger.. I alt..!!

Rosa, grønn, turkis..etc

Men de fargene i mer nøytral, eller dus, synes jeg er fint.

Anonymous poster hash: 97023...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...