Gå til innhold

Til deg som er vernepleier;


Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvor jobber du? Synes du lønna er grei?

- Var det lett å få jobb etter endt utdanning? 

 

Hilsen VPL-student :-) 



Anonymous poster hash: 007af...c06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er vernepleier på 5.året. Har en stilling i ressurssenter for styrket barnehagetilbud. Følger opp barn med vedtak etter opplæringsloven paragraf 5-7. Er ansatt som miljøterapeut da. Fikk jobb før jeg var ferdig utdannet😊

Skrevet

Ferdig i 2007. Jobber i avlastningsbolig. Har jobbet i bolig for utviklingshemmede og på psykiatrisk sykehus før det. Aldri hatt problemer med å få jobb, men det er store forskjeller rundt omkring i landet. Lønna. Grei nok

 

Anonymous poster hash: bd907...60d

Skrevet

Ferdig utdannet i 2001. Jobbet med utviklingshemmede i bolig, psykiatri, russenter og med barn med adferdsproblematikk. Aldri hatt vansker med å få fast jobb! Lønnen er grei nok den, husk på å være organisert ;)

 

Anonymous poster hash: dab1a...9e5

Skrevet

Ferdig utdannet i 2001, har aldri hatt vansker med å få jobb. Har jobbet i bolig, på avlasting og i hjemmesykepleie.



Anonymous poster hash: 4396a...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...