Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 - Hvor jobber du? Synes du lønna er grei? - Var det lett å få jobb etter endt utdanning? Hilsen VPL-student :-) Anonymous poster hash: 007af...c06
Lovemelikeyoudo Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Hei! Jeg er vernepleier på 5.året. Har en stilling i ressurssenter for styrket barnehagetilbud. Følger opp barn med vedtak etter opplæringsloven paragraf 5-7. Er ansatt som miljøterapeut da. Fikk jobb før jeg var ferdig utdannet😊
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Ferdig i 2007. Jobber i avlastningsbolig. Har jobbet i bolig for utviklingshemmede og på psykiatrisk sykehus før det. Aldri hatt problemer med å få jobb, men det er store forskjeller rundt omkring i landet. Lønna. Grei nok Anonymous poster hash: bd907...60d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Ferdig utdannet i 2001. Jobbet med utviklingshemmede i bolig, psykiatri, russenter og med barn med adferdsproblematikk. Aldri hatt vansker med å få fast jobb! Lønnen er grei nok den, husk på å være organisert Anonymous poster hash: dab1a...9e5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Ferdig utdannet i 2001, har aldri hatt vansker med å få jobb. Har jobbet i bolig, på avlasting og i hjemmesykepleie. Anonymous poster hash: 4396a...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå