Gå til innhold

Opplever dere dette? ang forhold og sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift i snart ti år og har barn, hus, full jobb osv. Det varierer jo en del på hvor ofte. Siste årene har jeg slitt veldig med magen og har startet med hormoner som legger en del demper på lysten. Er helt åpen om det, skylder ikke på hodepine osv.

Vi har stadig diskusjoner rundt dette. Han føler det ikke er ofte nok, og det er jo ikke så ofte, noen ganger i mnd. Av og til et par i uka. Jeg er veldig trøtt om dagen, han er mye borte og jeg er en del alene med lekser, middag, rydding osv. Har ofte sovnet sammen med eldste som legger seg rundt ni. Da blir det jo lite alenetid.

Poenget er at han blir skikkelige sur når jeg sier nei. F eks denne helgen. Jeg har ryddet og vasket, laget middager og vartet opp. Klargjort for hele neste uke og synes jeg hadde gjort en kjempejobb. Kvelden endte med at han ble sur fordi jeg sa nei (vondt i magen) og ville ikke snakke til meg engang. I dag latet han som ingenting, men jeg var ganske oppgitt for jeg synes ikke jeg fortjener dette.

Føles jo som vi er tenåringer. Synes dette er helt idiotisk.

Akkurat nå undrer jeg meg om alt ville vært lettere om vi bare gikk hver vår vei, så kan han finne seg ei ung rype som sikkert hopper i køya hver dag, det betyr jo tydeligvis mer enn alt annet jeg gjorde den helgen.

Flere som har sånn furtemann? Hvordan reagerer dere på det?

Anonymous poster hash: 9a3a1...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen. Har også en sånn. Han blir tilogmed sånn om vi faktisk har sex 2-3 ganger i uka. Irriterende...

Anonymous poster hash: d2ce8...15b

Skrevet

Hva gjorde han i helgen mens du ryddet og vasket og laget mat og forberedte hele neste uke?

Kanskje du ville blitt mindre sliten om han bidro mer? Og blir du mindre sliten så får du kanskje mindre plager og dermed kanskje økt sexlyst også?

Anonymous poster hash: eadec...6f0
Skrevet

Har det sånn her også 😔 Om vi har sex 4-5 dager etter hverandre , så går det to dager uten er han pottesur om jeg sier nei . Det er så frustrerende , for jeg er totalt utslitt pga barn som ikke sover , lekser, matlaging , husarbeid osv , og da får jeg bare ikke lyst på sex .

Anonymous poster hash: 2bf0e...8fb

Skrevet

Slike perioder er det for oss også.

Husker til og med Sven Nordin i et program som snakket om han og kona i senga. At han var en umoden 29 åring som ville ha, men som ble sur når kona sa nei.. ;)

Anonymous poster hash: 08b5b...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...