Gå til innhold

Regnskapsmedarbeidere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere med jobben? Jobber dere mye overtid?

Anonymous poster hash: 4d92a...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stortrives! Jeg jobber veldig lite overtid da jeg har små barn, de barnløse og nyansatte tar det meste. Men jeg er god på å disponere tiden min, jobber effektivt og har blitt god på å si nei. Har det intenst i perioder og avspaserer når det er rolig. 

Anonymous poster hash: 6c05d...eed
Skrevet

Trives veldig godt! Jobber ingen overtid i det hele tatt. Jobber i offentlig administrasjon som økonomikonsulent. Dårlig betalt da, men...

Anonymous poster hash: 64f93...d65

Skrevet

Hva slags utdannelse har dere som er regnskapsmedarbeidere?

Skrevet

Jeg jobber kun hjemmefra, og har alene ansvar for mine områder, så om jeg ikke rekker noe, så er det ingen andre som tar det ;-)
Jeg jobber nok mye mer enn jeg skal, ikke alltid fordi jeg må, men fordi jeg gjerne gjør det istedenfor å glo på tv. 

Hadde jeg ikke jobbet hjemmefra, hadde det sikkert vært annerledes. Men jeg trives, og ville ikke byttet den med noe annet. Elsker at jeg kan jobbe når det passer meg, og at jeg har hjemmekontor. 

Anonymous poster hash: 21dc3...589
Skrevet

Så godt som ingen overtid. Jobber i det offentlige.

Er siviløkonom, til deg som spurte om utdanning her.

Anonymous poster hash: f2981...ee8

Skrevet

Jeg har bachelor i økonomi og administrasjon.

Anonymous poster hash: 64f93...d65

Skrevet

Jobber i offentlig forvaltning. Har noen få topper gjennom året, ellers en veldig god og behagelig jobb. Stortrives!!

Har ingen spesiell utdanning utover fagbrev, men har lært masse underveis i jobben.

Anonymous poster hash: 55237...700

Skrevet

Elsker jobben. Lite overtid.

Jeg er utrolig strukturert og effektiv på jobb. Tar ofte med litt jobb hjem men har vel bare 10-15 timer overtid i måneden.

Er du flink å planlegge og holder deg ajour gjennom måneden er månedsoppgjøret lett, hvis de andre gjør det de skal da. 😊

Anonymous poster hash: 1f739...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...