EnUndreneMor Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 vurderer å bytte bil, men erfaringsmessig er det noe dritt med alle biler, så hva er negativt med denne? har forstått det slik at det er lite beinplass i bakerste seter om man velger 7seter.
Appelsinpiken Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Tja, kommer an på hvor lang man er. Jeg er 160 og sitter helt greit bak i der. Man kan også stille setene i midtraden litt frem (individuelt) for å få mer beinplass. Ikke ideell til 7 lange karer, men vi har vært på ferie med barn i beltestol på bakerste rad, og de stortrivdes. Eneste minuset med vår bil er at den bruker ganske mye på mila. 06modell med 200hk bensinmotor, bruker 1,7l på mila vinterstid. Litt mindre om vi tr V takboksen.
EnUndreneMor Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2016 Tja, kommer an på hvor lang man er. Jeg er 160 og sitter helt greit bak i der. Man kan også stille setene i midtraden litt frem (individuelt) for å få mer beinplass. Ikke ideell til 7 lange karer, men vi har vært på ferie med barn i beltestol på bakerste rad, og de stortrivdes. Eneste minuset med vår bil er at den bruker ganske mye på mila. 06modell med 200hk bensinmotor, bruker 1,7l på mila vinterstid. Litt mindre om vi tr V takboksen. 1,7l ???? det var da helt sinnsykt mye. sammelignet med min som bruker 0,4...
Appelsinpiken Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Jepp. Men du har kanskje diesel? Og her vi bor er det kun bakker og fjell, så det drar jo også litt opp. På langkjøring/ferie bruker den mellom 0,9 og 1,2. Og vi merker jo at takboksen også er på. Er en tung bil med automat, så da er det ikke like lett å kjøre ønonomisk hele tiden. En i familien har 07modell diesel, og den bruker ganske mye mindre enn vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå