Gå til innhold

Urolig gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på snart 7 år. Og han sitter sjelden stille:( uansett hvor han sitter eller hva han gjør sitter han urolig og fikler mye med fingrene sine og "spreller" med beina. Ber han sitte stille men det går i 10 sekunder også er det på'n igjen.. Skal prate med skole om han er sånn der også..

Noen som har vært borti lignende og har noen tips? Kan det være en "diagnose" vi ikke vet om som gjør at han er sånn i kroppen?? Hører han styrer fælt i senga om kvelden også før han sovner..

Mvh bekymret mor 😢😢

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ADHD er det første som slår meg, da jeg har elever med den diagnosen som er likedan.

Hva sier skolen?

Om du ønsker utredning så får du fastlegen din til å sende henvisning til BUP.

Anonymous poster hash: f81f7...5df

Skrevet

Skl be om samtale med skolen,mn hadde samtale før jul og da sa de ikke noe:/

Er det best at legen henviserer til BUP eller skolen da? Mener skolen også kan gjøre det.

HI

Skrevet

Her sa legen at det var best skolen henviste fordi det da blir utredning i skolen, barnets rette miljø. Hvis legen skulle henvise så ble utredningen på kontoret.

Men legen sa også at hvis skolen somler så skulle vi komme tilbake. Legen mente bare det var best om det gikk via skolen.

Min sønn gjør også slik (samt en del annet), skal utredes for add.

Anonymous poster hash: d2174...73d

Skrevet

Ok. Ja har lest litt om både adhd og add nå. Men skal prate med skolen så fort som mulig.. Kjenner jeg er bekymret for lille gutt 😢😢

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...