Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 En mor i barnehagen har kunn ett barn, er ikke i jobb. Og har barnet i barnehagen fra ca 8-8.30 til klokken 16. Barnet er ett år. Hva er poenget med å få barn lurer jeg på da Anonymous poster hash: 5a5b9...7a8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Prøv igjen, og bruk stavekontrollen denne gangen. Anonymous poster hash: c6af0...6fd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Med lange dager i barnehagen skulle det stå. Hi Anonymous poster hash: 5a5b9...7a8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Du lurer nok på så mangt du? Anonymous poster hash: b717c...091
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 En mor i barnehagen har kunn ett barn, er ikke i jobb. Og har barnet i barnehagen fra ca 8-8.30 til klokken 16. Barnet er ett år. Hva er poenget med å få barn lurer jeg på da Anonymous poster hash: 5a5b9...7a8 Hva vet du om hennes situasjon? Og hvis det nå skulle være slik at hun er en ubrukelig mor (for det er jo det du antyder) så er det vel bra at ungen er mye i barnehagen da... Anonymous poster hash: ed8f0...680
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Vår ettåring har lange dager selv om jeg går hjemme. Er sykemeldt med svangerskapsmigrene og bekkenløsning, så ikke mye moro i meg. Jeg venter stortsett med henting til pappaen er ferdig på jobb. Har i tillegg en femåring. Er verre for h*n å ha lange dager, minsten har det ikke travelt med å komme seg hjem. Gleder meg til permisjonstid og kortere dager i bhg, for da får vi mer tid sammen. Men akkurat nå prøver jeg å tenke kvalitet over kvantitet.. Anonymous poster hash: a6dfc...b14
MarianeA Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Hvem er du og hvem er mor i barnehagen? En du kjenner? Eller bare vet om? Husk at det ikke alltid er som man ser det. Hvis du kjenner denne moren kan du jo spørre henne, hvis ikke så kan vi jo drive gjetting og synsing. Jeg kan begynne og jeg tror denne moren koser seg hjemme om dagene og tenker at barnet har det flott i barnehagen. Hun blir litt sliten på ettermiddagen og synes det er greit å ikke hente for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Førsteåring? Med lage dage? Hva er en førsteåring? Anonymous poster hash: 42fac...a63
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Kanskje du skal stikke nesa di i ei ordbok i stedet for i andres saker? Anonymous poster hash: 9888f...1b6
februarprins2013 Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 er enig,men samtidlig har du ingenting med det
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Kvalmt at du tar dette opp. Hva vet du egentlig om hennes situasjon? Og hvem sa det var straff for barnet å være i barnehagen? Begynn å bruk energien din på andre ting, så skal du se verden blir bedre. Anonymous poster hash: c3fc8...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå