Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Kan sikkert Google meg frem til det, men her vet alltid noen av egen erfaring Skal pusse opp badet, men har ikke råd til rørlegger og slikt nå, derfor tenkte jeg å male disse rørene slik at det blir litt penere i hvertfall. Men er det mulig? Anonymous poster hash: 51d62...e8a
Fandens Oldemor Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Ja, men spør i butikken slik at du gjør det riktig. Hvis du bare slenger på litt vanlig maling uten videre for eksempel, vil den nok flasse av fort. Legger seg lett støv på slike rør, så malingen må tåle vask uten å falle av.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Tusen takk for svar Grunning og riktig maling er altså et must!? Er oljemaling best kanskje? Anonymous poster hash: 51d62...e8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 På grunn av kondens skal du styre klar av vannbassert maling. Jeg ville brukt en etsgrunning og deretter en olje/ lakkmaling. Har god erfaring med Arcanol og Benglakk. Anonymous poster hash: 80891...c8b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Jeg ville heller boksa inn kobberrøra hvis det lar seg gjøre enn å male de. Anonymous poster hash: 7f225...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå