Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Noen som har erfaringer med Bjerkås i Asker? Miljø, barnehager, avstand til Asker sentrum og Oslo osv.. Anonymous poster hash: be622...893
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Har bodd der det er såå koselig! En bitteliten gåtur til Sjøstrand, en fin strand ved havet. Gode bussforbindelser, men ikke tog. Rortunet kjøpesenter i slemmestad like i nærheten, Asker treningssenter 3min kjøring fra Bjerkås. Vollen sentrum i gåavstand derfra, hvor du finner kafeer, restauranter, marinaen ol. Der er det også båt over til Oslo Asker sentrum er ca 10-15min kjøretur unna. Veldig fint å bo der!!! Anonymous poster hash: cb75c...ba2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Hyggelig, dyrt, med stort kjøpepress på ungdom, dårlig kollektivtilbud. Kronglete å dra til sentrum uten bil. Anonymous poster hash: dcfbf...371
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Har bodd der det er såå koselig! En bitteliten gåtur til Sjøstrand, en fin strand ved havet. Gode bussforbindelser, men ikke tog. Rortunet kjøpesenter i slemmestad like i nærheten, Asker treningssenter 3min kjøring fra Bjerkås. Vollen sentrum i gåavstand derfra, hvor du finner kafeer, restauranter, marinaen ol. Der er det også båt over til Oslo Asker sentrum er ca 10-15min kjøretur unna. Veldig fint å bo der!!! Anonymous poster hash: cb75c...ba2 Takk for svar:) Høres jo bra ut! Hvorfor flyttet du? Anonymous poster hash: be622...893
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Hyggelig, dyrt, med stort kjøpepress på ungdom, dårlig kollektivtilbud. Kronglete å dra til sentrum uten bil. Anonymous poster hash: dcfbf...371 Takk for svar:) Flott med alle innspill! Anonymous poster hash: be622...893
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Bor i slemmestad, og med tanke på prisen, ville jeg definitivt gått for det istedet. I slemmestad koster det sånn ca halvparten å bo som på bjerkås. Anonymous poster hash: 083a5...37b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Flyttet inn til kjæresten min som bor i Asker sentrum ikke fordi vi ikke trivdes eller noe slik på Bjerkås Anonymous poster hash: cb75c...ba2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Flyttet inn til kjæresten min som bor i Asker sentrum ikke fordi vi ikke trivdes eller noe slik på Bjerkås Anonymous poster hash: cb75c...ba2 Ok:) Anonymous poster hash: be622...893
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Velkommen til omerådet skal dere være iallefall Har bare bodd i Asker i 4år, men vil aldri flytte herfra! Beste stedet å bo Anonymous poster hash: cb75c...ba2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Velkommen til omerådet skal dere være iallefall Har bare bodd i Asker i 4år, men vil aldri flytte herfra! Beste stedet å bo Anonymous poster hash: cb75c...ba2 Tusen takk:) Så kjekt å høre:) Anonymous poster hash: be622...893
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Bor i slemmestad, og med tanke på prisen, ville jeg definitivt gått for det istedet. I slemmestad koster det sånn ca halvparten å bo som på bjerkås. Anonymous poster hash: 083a5...37b Har vurdert Slemmestad, også. Men blir litt langt. Vet at det ikke er så langt unna Bjerkås, men Bjerkås er allerede egentlig litt langt, så er noe med å strekke strikken mer og mer, og forbi for langt.. Anonymous poster hash: be622...893
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 Og Røyken kommune er generell rotete og dårlig i måten de gjennomfører ting på, så greit å holde seg innenfor Asker kommune. Vet de som bor over grensen til Røyken i Heggedal prøver hardt å få kommunegrensen flyttet litt slik at de tilhører Asker.. Anonymous poster hash: cb75c...ba2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 Og Røyken kommune er generell rotete og dårlig i måten de gjennomfører ting på, så greit å holde seg innenfor Asker kommune. Vet de som bor over grensen til Røyken i Heggedal prøver hardt å få kommunegrensen flyttet litt slik at de tilhører Asker.. Anonymous poster hash: cb75c...ba2 Takk for interessant kommentar. Har tenkt litt på Røyken, men vil helst være i Asker, ja. Tenker på barnehageplass, også. Kan hende vi flytter igjen for å få et hus vi virkelig ønsker til slutt. Kjekt å få enda et argument;) Anonymous poster hash: be622...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå