Gå til innhold

Forelsket, men han har 300.000 i forbruksgjeld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet verdens fineste mann. Han er gjennomført snill og god, ser bra ut og har riktige verdier. MEN... Det skal jo alltid være et men...

Jeg skulle hente noen billetter til et show. Da lå sammen med noen brev som var åpnet, og der lyste det mot meg: bank norwegian 287.000 i lån var innvilget.

Han flyttet til hjemstedet sitt for en liten stund tilbake og leier nå, etter flere år i Oslo. Jeg vet han har ca 460.000 i året, men ellers så vet jeg lite. Nåkjenner jeg at jeg får kalde føtter. Har vært gjennom økonomiskekrumspring før og syntes det var veldig hardt, noe som slet i stykker samboerskapet jeg var i.

Hva tenker dere damer?

Anonymous poster hash: ef92b...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp.

Løp fort.

Anonymous poster hash: b8be1...009

Skrevet

Hjelp! Løp!

Var sammen med en hvor jeg først oppdaget noe lignende etter at vi var flyttet sammen og da satt jeg på et vis i saksa. Hans dårlige økonomiske kontroll ødela veldig mye for oss, trang økonomi la et evig press på samlivet og da jeg endelig greide å sette ned foten og flytte ut hadde jeg selv fått gjeld og dårlig økonomi.

Nei takk. Aldri mer!

Anonymous poster hash: 8ddf6...3d1
Skrevet

Vet du at det er et forbrukslån og ikke noe annet? For hvis det er forbruk er det bare å løpe, men hva om han har tatt lån til bil, fx?

Anonymous poster hash: b3457...e58
Skrevet

Den summen høres ut som et billån. Spør han istede for å lage enda en tråd om tull her inne

Anonymous poster hash: a4c82...bde

Skrevet

Deler dere økonomien? Om han står for sin så hva er problemet?

Anonymous poster hash: 3a702...300

Skrevet

bank norwegian trenger ikke være forbruksgjeld, kan det være et billån feks..dere må prate sammen!

Skrevet

Høres ut som et billån eller likende. Snakk med han i stedet, enn å fantasere om alt annet.

Skrevet

287000 var da et veldig utypisk sum og jeg trekker mer mot de som sier at det kan være noe mindre farlig ala bil men det skader ikke å ha øynene oppe og være obs. 

Anonymous poster hash: 35e35...141
Skrevet

Jeg ville ikke løpt før jeg hadde pratet med mannen.

Anonymous poster hash: 9acdd...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...