Gå til innhold

Finnes dette sengetøyet i 220 cm.... (link) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.stylepit.no/sebra-lilla-village-boy-girl-238715-92?utm_source=criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=lowerfunnel

Skulle hatt det i 220 cm, jentene har store dyner... og det hadde passet perfekt på soverommene deres. Har ikke noe å si om det er i blått eller rosa. Jeg har letet og letert... tror kanskje det ikke finnes - men noen av dere Dib damer er så flinke til å finne... så tenkte spør om dere kunne se om dere kunne finne det :) 

Anonymous poster hash: 8131f...e90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør det nok ikke. 220 cm er jo for ekstra lange menn og dette er et barnesengesett.

Anonymous poster hash: 09c42...7a3

Skrevet

Det gjør det nok ikke. 220 cm er jo for ekstra lange menn og dette er et barnesengesett.

Ja, tenkte meg det. Har googlet og googlet. Det er jo et fint sengesett, selv om de er 9 og 12 år :) Veldig søtt! Kjøpte store dundyner til dem til jul :) 

Skrevet

Ja, tenkte meg det. Har googlet og googlet. Det er jo et fint sengesett, selv om de er 9 og 12 år :) Veldig søtt! Kjøpte store dundyner til dem til jul :)

Jeg er foresten 174 cm, og har og 220 cm dyne - luxus :) 

Skrevet

https://www.stylepit.no/sebra-lilla-village-boy-girl-238715-92?utm_source=criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=lowerfunnel

Skulle hatt det i 220 cm, jentene har store dyner... og det hadde passet perfekt på soverommene deres. Har ikke noe å si om det er i blått eller rosa. Jeg har letet og letert... tror kanskje det ikke finnes - men noen av dere Dib damer er så flinke til å finne... så tenkte spør om dere kunne se om dere kunne finne det :)

Du kan jo kjøpe det likevel? Du vil få en liten brett på dynen inni sengetøyet, men det er knapt merkbart.

Anonymous poster hash: 98e8b...19d

Skrevet

Eller sy selv...?

Anonymous poster hash: 98e8b...19d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...