Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Inspirert av den andre tråden: Jeg vet man får denne dersom man ikke har opparbeidet seg rett til permisjon. Men får man engangsstønad dersom man går på uføretrygd? Fortsetter man uten stopp på uføretrygd etter fødsel? Hva om man får tvillinger, får man utbetalt dobbelt av engangsstønaden? Hvor mye er dagens engangsstønad på? Anonymous poster hash: cbe99...b33
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Jeg fikk barn som student. Da fikk jeg engangsstønad i tillegg til stipend fra Lånekassen. Anonymous poster hash: 17781...e32
Surogvanskelig Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 https://www.nav.no/no/Person/Familie/Venter+du+barn/engangsstønad-ved-fødsel-og-adopsjon
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Man får det hvis man ikke har rett til foreldrepenger. Ifølge det som står på nav sine sider gir ikke uføretrygd rett til foreldrepenger, dermed får man engagsstønad. Og uføretrygd stoppes ikke pga fødsel såvidt jeg vet. Under satser står det "per barn", det skulle vel tilsi at man får dobbelt opp ved tvillinger? Men mulig det er noe jeg har oversett... Anonymous poster hash: c8923...4d9
februarprins2013 Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Man får det hvis man ikke har rett til foreldrepenger. Ifølge det som står på nav sine sider gir ikke uføretrygd rett til foreldrepenger, dermed får man engagsstønad. Og uføretrygd stoppes ikke pga fødsel såvidt jeg vet. Under satser står det "per barn", det skulle vel tilsi at man får dobbelt opp ved tvillinger? Men mulig det er noe jeg har oversett... Anonymous poster hash: c8923...4d9 du får ikke dobbelt så mye,men du får mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå