Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Jeg og mannen har begynt å så vidt leke med tanken om nr tre.....haken er bare den at vi begynner å dra på åra (vi blir begge 39 i år) og våre to andre barn er jo begynt å bli store, en på 11 år og en som blir 9 i år. Jeg har i grunn alltid sett for meg to barn og er fornøyd med det. Syns det er veldig deilig å være ferdig med baby- og småbarnsperioden + at jeg var fryktelig dårlig da jeg gikk gravid, så det er ikke noe som frister heller. Mannen har hele tiden ønsket seg tre barn, og han sier han føler det mangler en...Han ønsker dette veldig sterkt, samtidig som han egentlig sysn vi er for sent ute i forhold til egen og ungenes alder. Noen som har synspunkter? For? Mot? Anything? ;-) Anonymous poster hash: fb26b...adb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Du angrer aldri på de du får. Nå vil du også få hjelp av de større barna. Gå for det Anonymous poster hash: 18e41...224
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Ville IKKE FÅTT et nytt barn. Anonymous poster hash: efd6e...1cf
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Min nr 2 var 6 år når nr 3 kom til verden. Nå er han 2.5 år og det begynner å bli lettere nå... Men jeg har en mann som er mye borte og det er vanskelig med logistikk pga det. Og han var syk det første halvannet året han levde så det har vært tungt! Men det veier opp med alle gledene :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Go for it 😊😊 Anonymous poster hash: f586c...784
Gjest Antarctica Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Slå til! Hadde ikke mannen kappa strengen hadde jeg vurdert nr 4...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Vi er nesten i samme situasjon. Et par år yngre. Barn på samme alder. Jeg føler det mangler en. Var gravid i høst, men mistet. Håper å få et 2017-barn. Etter jeg mistet ser jeg mange fordeler med at vi bare har de to store. Karrieremessig har jeg gjort/gjør spennende ting. Men som sagt, jeg mangler et barn. Synes det er dumt at jeg er så gammel at det er større sjans for abort og avvik (uten at jeg har lov å sjekke det i Norge). Jeg føler meg nemlig ikke for gammel. Men at det blir en omveltning å måtte passe den lille hele tiden, det er sikkert og visst. De er jo travle små mennesker som står tidlig opp og har mye energi. Samtidig kommer nok dette lille vesenet til å sjarmere resten av familien i senk Anonymous poster hash: 98a39...57f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 For: det kan gå fint. Imot: det kan gå dritt. Du kan ødelegge harmonien i familien, risikere kolikkbarn eller barn som ikke sover før det er 4 år, sykt barn, at du sliter deg ut og blir deprimert og angrer på hele greia. Hvorfor ødelegge noe som funker? Anonymous poster hash: efd6e...1cf
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Kjør på! Anonymous poster hash: 167f5...621
Oddny Mathilda Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Dere er i hvertfall ikke for sent ute!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Vi er som dere! Nr 3 blir visst både nr 3 og 4. Her fant de uventet tvillinger (ingen tvillinger i slekta). Jeg gleder meg og tar utfordringene. De to eldste barna 10 og 12 år er selvstendige, sykler selv på trening og er mye med venner. Jeg synes det er trist uten småtasser i huset. Anonymous poster hash: c8419...3da
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 La det være. Nå har dere en enhet, får dere baby nå blir dere to adskilte i veldig mange situasjoner, fordi minste ikke kan være med på det samme. Ergo må foreldrene splittes opp mye mer enn nødvendig. Dessuten er det få familier som egentlig makter mer enn to, selv om mange hangler avgårde med både tre og fire. Anonymous poster hash: 56a4a...d7f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 Jeg er 38 og gravid (snart halvveis i svangerskapet) med nr to. Fikk nr en da jeg var 34. Om dette går bra er jeg ikke fremmed for å få nr tre også. Anonymous poster hash: b584c...7cf
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 La det være. Nå har dere en enhet, får dere baby nå blir dere to adskilte i veldig mange situasjoner, fordi minste ikke kan være med på det samme. Ergo må foreldrene splittes opp mye mer enn nødvendig. Dessuten er det få familier som egentlig makter mer enn to, selv om mange hangler avgårde med både tre og fire. Anonymous poster hash: 56a4a...d7f OK.... Deg om det! Anonymous poster hash: e3af6...d98
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 Kun dere to som kan finne ut av det 😊 For meg er barn en gave og man blir veldig glad i alle og en. Tiden går fort så hvorfor ikke? Det er travelt i nye 4 år. . Men det er jo gøy å ha det litt travelt 😊 Anonymous poster hash: 47a92...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå