Gå til innhold

Feber etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 4 dager siden og i går ettermiddag fikk jeg plutselig feber på 39. Feber gikk ned i løpet av natten og har ikke feber nå. Flere som har fått feber kort tid etter fødsel? Skal man ringe føden/lege selv om feberen nå er borte?

Anonymous poster hash: 74f54...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er viktig å ringe føde, lege etc, kan være rester igjen etter morkaken som det setter seg infeksjon i og da er det viktig å få det bort, evt andre årsaker.

Anonymous poster hash: d9b6d...96c
Skrevet

Blir så usikker siden jeg ikke har noe feber nå. Burde jeg ikke fortsatt hatt feber, dersom det var en infeksjon?

Skrevet

Ring likevel. Feberen er ofte lavere på dagtid uansett. Bedre å ringe nå i normal åpningstid.

Skrevet

Ring og få tatt en grundig sjekk på føden!! Jeg holdt på å dø en uke etter fødsel, nettopp pga infeksjon i livmoren som spredte seg til blodet... Synptomer var blant annet feber litt av og på, så det ville jeg absolutt tatt på alvor!

Anonymous poster hash: 3391f...bd9

Skrevet

Har fått feber rundt dag 4 ved begge mine fødsler. Kommer hos meg i forbindelse med melkesprengen man får dagene før alt normaliserer seg i puppene.

Anonymous poster hash: 0d816...33a

Skrevet

Jeg ringte føden nå for å være sikker. De sa at jeg kunne se det an, siden jeg ikke hadde feber nå. Hun sa også at man kunne få litt feber i forbindelse med melkeproduksjon. Noe som kan stemme bra her, da melka kom for fullt i går. Med skikkelig spreng. Så da håper jeg det var det og at jeg ikke får noe mer feber!

HI

Skrevet

Og på ettermiddagen kom feberen igjen:( så utrolig sliten fra før av, kan ikke alt bare bli bra snart! Burde jeg ringe føden en gang til i morgen, uansett om jeg har feber på morgenen eller ikke?

HI

Skrevet

Og på ettermiddagen kom feberen igjen:( så utrolig sliten fra før av, kan ikke alt bare bli bra snart! Burde jeg ringe føden en gang til i morgen, uansett om jeg har feber på morgenen eller ikke?

HI

jeg ville ringt føden nå og forhørt meg, er det infeksjon, kan du få blodforgiftning og dø. så da er ikke den tlf så bortkasta.

Anonymous poster hash: d9b6d...96c

Skrevet

Ring føden nå, det er mange timer til i morgen.

Anonymous poster hash: c6dcb...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...