Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Fødte for 4 dager siden og i går ettermiddag fikk jeg plutselig feber på 39. Feber gikk ned i løpet av natten og har ikke feber nå. Flere som har fått feber kort tid etter fødsel? Skal man ringe føden/lege selv om feberen nå er borte? Anonymous poster hash: 74f54...122
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 er viktig å ringe føde, lege etc, kan være rester igjen etter morkaken som det setter seg infeksjon i og da er det viktig å få det bort, evt andre årsaker. Anonymous poster hash: d9b6d...96c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Blir så usikker siden jeg ikke har noe feber nå. Burde jeg ikke fortsatt hatt feber, dersom det var en infeksjon? Anonymous poster hash: 74f54...122
TPK Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Ring likevel. Feberen er ofte lavere på dagtid uansett. Bedre å ringe nå i normal åpningstid.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Ring og få tatt en grundig sjekk på føden!! Jeg holdt på å dø en uke etter fødsel, nettopp pga infeksjon i livmoren som spredte seg til blodet... Synptomer var blant annet feber litt av og på, så det ville jeg absolutt tatt på alvor! Anonymous poster hash: 3391f...bd9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/barselfeber-5950.html?page=6 Anonymous poster hash: 7bcf2...890
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Har fått feber rundt dag 4 ved begge mine fødsler. Kommer hos meg i forbindelse med melkesprengen man får dagene før alt normaliserer seg i puppene. Anonymous poster hash: 0d816...33a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Jeg ringte føden nå for å være sikker. De sa at jeg kunne se det an, siden jeg ikke hadde feber nå. Hun sa også at man kunne få litt feber i forbindelse med melkeproduksjon. Noe som kan stemme bra her, da melka kom for fullt i går. Med skikkelig spreng. Så da håper jeg det var det og at jeg ikke får noe mer feber! HI Anonymous poster hash: 74f54...122
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Og på ettermiddagen kom feberen igjen:( så utrolig sliten fra før av, kan ikke alt bare bli bra snart! Burde jeg ringe føden en gang til i morgen, uansett om jeg har feber på morgenen eller ikke? HI Anonymous poster hash: 74f54...122
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Og på ettermiddagen kom feberen igjen:( så utrolig sliten fra før av, kan ikke alt bare bli bra snart! Burde jeg ringe føden en gang til i morgen, uansett om jeg har feber på morgenen eller ikke? HI Anonymous poster hash: 74f54...122 jeg ville ringt føden nå og forhørt meg, er det infeksjon, kan du få blodforgiftning og dø. så da er ikke den tlf så bortkasta. Anonymous poster hash: d9b6d...96c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Ring føden nå, det er mange timer til i morgen. Anonymous poster hash: c6dcb...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå