Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Nå er det januar og 0 grader ute, og jeg sitter på kontoret og svetter og vurderer seriøst å sette opp vinduet. Stakkars hun jeg deler kontor med... Er det noe jeg kan gjøre ned dette, eller må jeg bare kle meg som om det var sommer? Tror jeg finner frem bikinien snart. Jeg svetter seriøst hele tida! Må jo dusje i ett sett også... Anonymous poster hash: f2c72...ad7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Det er ikke noe å gjøre med, annet enn å kle seg svalt. Jeg var høygravid i okt/nov og gikk i tskjorte ute i 5 grader og syntes det var passe. Anonymous poster hash: e3044...e62
QueeenBeee Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Isbiter var min bestevenn de gangene jeg har gått gravid. Hadde blitt gal uten dem.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Jeg var så varm fra uke 30-40 i mitt første svangerskap at det føltes som om jeg hadde en vulkan på innsiden!! Dette var i april/mai, og i dette svangerskapet er jeg så "heldig" at de samme ukene blir juni og juli. Anonymous poster hash: 80cbb...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå