Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Eller liker du den bare? Anonymous poster hash: 511de...1c2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Jeg elsker virkelig katten min. Hun er et familiemedlem. Anonymous poster hash: 24de0...d8f
skinnfilla Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Elsker er et stort ord... Jeg er glad i de(hund,katt,kanin),bryr meg om de og sørget for mat,kos og pleie. Jeg elsker barna mine ,mannen Og familien.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Ja, det gjør jeg. Jeg har en annen form for kjærlighet for ham og hesten min enn den jeg har for samboeren, for det føles jo forskjellig, men ja, jeg føler at det er mye sterkere enn å være glad i, så jeg føler jeg elsker dyra også selv om det ikke er "lik elsking". Anonymous poster hash: b5a8d...2e0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Klart jeg gjør ☺️😚🐾💗 Anonymous poster hash: 48ea4...fb7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Jeg er litt usikker. Jeg gjorde, eller trodde kanskje at jeg gjorde det før jeg fikk barn. Jeg er utrolig glad i hunden selvfølgelig og vil gjøre alt jeg kan for at den får et langt og godt liv Anonymous poster hash: 1374b...256
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Veldig glad i og har stor omsorg for, men elske er en følelse som er forbeholdt barn og mann. Anonymous poster hash: bfbf3...a50
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Jeg trodde det. Så fikk jeg barn. Anonymous poster hash: 992ba...459
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Overhodet ikke! Men jeg føler masse omsorg, og er glad i henne. Elsker forbeholder jeg til mine aller nærmeste, det er sånn en stor følelse Anonymous poster hash: 58ec5...d71
megmegmeg Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Ja, absolutt! De er familiemedlemmer😊Men elsker de ikke på samme måten som barnet mitt/vårt.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Elsker er kanskje litt voldsomt, du finner ikke mer crazy cat lady enn meg, og jeg blir veldig lei meg hvis jeg tror de har forsvunnet eller er redd for at de er syke, og den dagen en av de eldste ikke kan bli eldre kommer jeg nok til å hulkegråte og sørge, men vil ikke si elsker. Anonymous poster hash: 6cf52...abb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 Jeg elsker hunden min. Kjærligheten til barna kan selvsagt ikke sammenlignes, men kjærligheten til hunden er stor. Blir han syk så blir jeg redd for han og steller veldig godt med han. Jeg sørger alltid for at han får det han trenger og blir sett. Trenger han kos (han ber om det) så får han alltid det. Anonymous poster hash: f27fc...800
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 Ja! Men ikke på samme måte som sønnen min, og mannen min ❤️ Anonymous poster hash: de3ca...73a
MarianeA Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 Jeg elsker hunden min. Barna mine er store og jeg er ikke forelsket i dem på samme måte som før. Selvsagt er jeg veldig glad i dem, men ikke på samme måte som da de var småbarn og man klemte og susset og koste seg med hverandres nærvær. Nå er det hunden som får den type kos og jeg kan virkelig si at jeg elsker henne. Det gjør min mann også så vi er litt tussete begge to.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 Ja, det gjør jeg. Jeg er en sånn crazy hundedame som gjør alt for at hun skal ha det bra. Nå har jeg nettopp kjøpt meg hotellpute så jeg får litt plass på puten jeg også. (Før tok hun hele plassen) Hun sover mellom meg og mannen hver natt Ungene derimot, de må sove i egen seng. Jeg elsker mannen og barna ufattelig høyt, men kan ikke si at jeg elsker hunden noe mindre. Hun er jo mammas lille skatt Anonymous poster hash: 10d59...2ad
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #16 Skrevet 1. februar 2016 Jeg er glad i hunden og tar godt vare på den, setter av tid til den og passer godt på den. Den er forsåvidt et familiemedlem, men jeg kan ikke si at jeg elsker den. Elsker er forbeholdt barn og partner og de aller nærmeste i familien. Anonymous poster hash: e297b...1b3
Babykilo Skrevet 1. februar 2016 #17 Skrevet 1. februar 2016 Nei. Kan vel nærmest si at jeg misliker katten. Men jeg er ikke ute etter å skade ham heller, så vi eksisterer greit rundt hverandre i familien. Jeg syns mest han er slitsom. Men det er andre som er glad i ham her, så det går vel greit.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #18 Skrevet 1. februar 2016 Elsket hunden min fordi den var mer enn bare en hund for meg. Den var ørene mine, så jeg følte meg ikke fullstendig døv da den levde. Jeg kommer alltid til å elske "hundebarna" jeg får. Men menneskebarn kommer jeg alltid til å elske enda høyere enn hundene. Anonymous poster hash: a7b6e...af8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #20 Skrevet 1. februar 2016 Elsker lille uskyldige, kjærlige pelsdotten min, ja Anonymous poster hash: 9bdaf...0d5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #21 Skrevet 1. februar 2016 Ok, da kan jeg spør: forventer dere at alle andre elsker hunden/ katten deres? Anonymous poster hash: 398e8...800
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #22 Skrevet 1. februar 2016 Ok, da kan jeg spør: forventer dere at alle andre elsker hunden/ katten deres? Anonymous poster hash: 398e8...800 Jeg elsker pelsbarnet mitt, ja. Jeg forventer selvfølgelig ikke at andre skal elske han. Ingen har et så nært forhold til pelsbarnet mitt som meg. Jeg forventer heller ikke at alle andre skal elske mine fremtidige menneskebarn. Hvorfor skal de det om de ikke har noe forhold til de? Anonymous poster hash: 95771...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå