Gå til innhold

Elsker du hunden/katten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller liker du den bare?

Anonymous poster hash: 511de...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker virkelig katten min. Hun er et familiemedlem.

Anonymous poster hash: 24de0...d8f

Skrevet

Elsker er et stort ord...

Jeg er glad i de(hund,katt,kanin),bryr meg om de og sørget for mat,kos og pleie.

Jeg elsker barna mine ,mannen Og familien.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har en annen form for kjærlighet for ham og hesten min enn den jeg har for samboeren, for det føles jo forskjellig, men ja, jeg føler at det er mye sterkere enn å være glad i, så jeg føler jeg elsker dyra også selv om det ikke er "lik elsking".

Anonymous poster hash: b5a8d...2e0
Skrevet

Klart jeg gjør ☺️😚🐾💗

Anonymous poster hash: 48ea4...fb7

Skrevet

Jeg er litt usikker. Jeg gjorde, eller trodde kanskje at jeg gjorde det før jeg fikk barn. Jeg er utrolig glad i hunden selvfølgelig og vil gjøre alt jeg kan for at den får et langt og godt liv

Anonymous poster hash: 1374b...256

Skrevet

Veldig glad i og har stor omsorg for, men elske er en følelse som er forbeholdt barn og mann.

Anonymous poster hash: bfbf3...a50
Skrevet

Jeg trodde det. Så fikk jeg barn.

Anonymous poster hash: 992ba...459

Skrevet

Overhodet ikke! Men jeg føler masse omsorg, og er glad i henne. Elsker forbeholder jeg til mine aller nærmeste, det er sånn en stor følelse

Anonymous poster hash: 58ec5...d71

Skrevet

Ja, absolutt! De er familiemedlemmer😊Men elsker de ikke på samme måten som barnet mitt/vårt.

Skrevet

Elsker er kanskje litt voldsomt, du finner ikke mer crazy cat lady enn meg, og jeg blir veldig lei meg hvis jeg tror de har forsvunnet eller er redd for at de er syke, og den dagen en av de eldste ikke kan bli eldre kommer jeg nok til å hulkegråte og sørge, men vil ikke si elsker.

Anonymous poster hash: 6cf52...abb

Skrevet

Jeg elsker hunden min. Kjærligheten til barna kan selvsagt ikke sammenlignes, men kjærligheten til hunden er stor.

Blir han syk så blir jeg redd for han og steller veldig godt med han. Jeg sørger alltid for at han får det han trenger og blir sett. Trenger han kos (han ber om det) så får han alltid det.

Anonymous poster hash: f27fc...800

Skrevet

Ja! Men ikke på samme måte som sønnen min, og mannen min ❤️

Anonymous poster hash: de3ca...73a

Skrevet

Jeg elsker hunden min. Barna mine er store og jeg er ikke forelsket i dem på samme måte som før. Selvsagt er jeg veldig glad i dem, men ikke på samme måte som da de var småbarn og man klemte og susset og koste seg med hverandres nærvær. Nå er det hunden som får den type kos og jeg kan virkelig si at jeg elsker henne. Det gjør min mann også så vi er litt tussete begge to.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg er en sånn crazy hundedame som gjør alt for at hun skal ha det bra. Nå har jeg nettopp kjøpt meg hotellpute så jeg får litt plass på puten jeg også. (Før tok hun hele plassen) Hun sover mellom meg og mannen hver natt :P Ungene derimot, de må sove i egen seng. Jeg elsker mannen og barna ufattelig høyt, men kan ikke si at jeg elsker hunden noe mindre. Hun er jo mammas lille skatt ;)

Anonymous poster hash: 10d59...2ad

Skrevet

Jeg er glad i hunden og tar godt vare på den, setter av tid til den og passer godt på den. Den er forsåvidt et familiemedlem, men jeg kan ikke si at jeg elsker den. Elsker er forbeholdt barn og partner og de aller nærmeste i familien.

Anonymous poster hash: e297b...1b3

Skrevet

Nei. Kan vel nærmest si at jeg misliker katten. Men jeg er ikke ute etter å skade ham heller, så vi eksisterer greit rundt hverandre i familien. Jeg syns mest han er slitsom. Men det er andre som er glad i ham her, så det går vel greit.

Skrevet

Elsket hunden min fordi den var mer enn bare en hund for meg. Den var ørene mine, så jeg følte meg ikke fullstendig døv da den levde.

Jeg kommer alltid til å elske "hundebarna" jeg får. Men menneskebarn kommer jeg alltid til å elske enda høyere enn hundene.

Anonymous poster hash: a7b6e...af8

Skrevet

Elsker lille uskyldige, kjærlige pelsdotten min, ja :)

Anonymous poster hash: 9bdaf...0d5

Skrevet

Ok, da kan jeg spør: forventer dere at alle andre elsker hunden/ katten deres?

Anonymous poster hash: 398e8...800

Skrevet

Ok, da kan jeg spør: forventer dere at alle andre elsker hunden/ katten deres?

Anonymous poster hash: 398e8...800

Jeg elsker pelsbarnet mitt, ja. Jeg forventer selvfølgelig ikke at andre skal elske han. Ingen har et så nært forhold til pelsbarnet mitt som meg. Jeg forventer heller ikke at alle andre skal elske mine fremtidige menneskebarn. Hvorfor skal de det om de ikke har noe forhold til de?

Anonymous poster hash: 95771...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...