Gå til innhold

Baby 3 mnd sover for lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover 30 min dupp, så det blir bare 1t dupp tilsammen fra kl 06-15. Orker ikke mer!!! Hjelp?

Prøvd svøp, er mett, ikke vondt i magen, ligger lunt, har smokk, white noise funker ikke. :(

Anonymous poster hash: b5b4e...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trille tur? Samsoving? Altså egen dyne, men i din seng.

Min eldste sov kun korte og få økter. Sov best hvis jeg la meg også.

Turtrilling virket, problemet var hvis det kom en høy lyd... Da var luren over.

Barnet mitt har alltid trengt lite søvn, men sover nå veldig tungt om natten. Snart tenåring.

Anonymous poster hash: 4fe98...2f8

Skrevet

Sånn var babyen min og, men det var som regel en time mellom kl 8-02. Hun sover fortsatt lite. Noen barn trenger nok bare mindre søvn enn andre. Prøv bæresjal, vogn, sove på deg el.

Anonymous poster hash: 09bf2...bb4

Skrevet

Trille tur? Samsoving? Altså egen dyne, men i din seng.

Min eldste sov kun korte og få økter. Sov best hvis jeg la meg også.

Turtrilling virket, problemet var hvis det kom en høy lyd... Da var luren over.

Barnet mitt har alltid trengt lite søvn, men sover nå veldig tungt om natten. Snart tenåring. Anonymous poster hash: 4fe98...2f8

Våkner når vi triller og. Storesøster var helt lik og våknet 20 ggr pr natt ved 18 mnd alder - tenker med gru på at jeg ikke vil ha reprise....

Skrevet

Sånn var babyen min og, men det var som regel en time mellom kl 8-02. Hun sover fortsatt lite. Noen barn trenger nok bare mindre søvn enn andre. Prøv bæresjal, vogn, sove på deg el. Anonymous poster hash: 09bf2...bb4

Prøvd alt det, funker ikke. Hun sov dog bra frem til 2 mnd alder........ Vært hos lege etc (ift magevondt)

Skrevet

Har du prøvd med fred og ro, uten bevegelse og vugging? Ikke alle barn slår seg til ro med nærhet og byssing, overstimulerte babyer er langt vanligere enn de fleste tror.

Skrevet

Har du prøvd med fred og ro, uten bevegelse og vugging? Ikke alle barn slår seg til ro med nærhet og byssing, overstimulerte babyer er langt vanligere enn de fleste tror.

Ja

Skrevet

Jenta mi sov også 2x30 min fra hun sto opp og frem til ca 16 på ettermiddagen. Det endret seg først når hun rundet 3 mnd, nå sover hun litt mer, men fortsatt litt i hytt og pine. Lang dupp sover hun kun dersom jeg eller pappaen sover sammen med henne på ettermiddagen, da kan hun til gjengjeld klinke til med en tre-timers. Har du sjekket evt låsninger hos kiropraktor eller manuellterapeut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...