Gå til innhold

Har du sett The 100 (serie på Netflix)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er syk og trenger noe å se på.

Anonymous poster hash: 6f9f4...9e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er bra!

Anonymous poster hash: e9a12...dc5

Skrevet

Men er den spennende? Blodig (vil helst ikke ha for mye gørr)? Hvorfor synes dere den er bra/evt. dårlig?

Skrevet

Er jo litt blod, men ikke så mye at det blir for mye for meg. Hater også blod og gørr!

Liker denne serien godt!:)

Anonymous poster hash: ff97c...faf

Skrevet

Bra og spennende 😊

Anonymous poster hash: 9e063...723

Skrevet

Spennende høres bra ut, så da setter jeg på Play :-)

Skrevet

Den har gått på TVNorge (?) er jo masse blod og gørr og dritekkelt litt utpå sesongen. Mannen liker den, jeg sitter på dib på telefonen mens han ser.. Æsj sier bare jeg 😕

Skrevet

Love it!

Anonymous poster hash: 7dc41...b27

Skrevet

Den har gått på TVNorge (?) er jo masse blod og gørr og dritekkelt litt utpå sesongen. Mannen liker den, jeg sitter på dib på telefonen mens han ser.. Æsj sier bare jeg 😕

Jeg syns ikke det er så mye blod og gørr. Mye dreping ja, men man får jo ikke se blod og diverse sprute. Men nå ser jeg the walking dead, og the 100 kommer ikke i nærheten. Faktisk mer blod på greys anatomi 😊

Skrevet

Smak og behag, men jeg syns det ble for dumt. Eskalerte litt for raskt dit hen at man skulle tro manusforfatterne gikk tom for ideer og bare hanglet av gårde for å få dekket flest mulig episoder før serien ble tatt av lufta.

Men se den, det kan være du liker den selv om jeg ikke syns noe om den. Ser det er mange som likte den :)

Skrevet

Synes selv det ble litt tenåringsserie, men så ikke særlig mange episoder. Litt mye fjortisdrama, tross fremtidsserie

Anonymous poster hash: 35b82...44e

Skrevet

Ja den er dritkul! Litt merkelig også utover sesong to.. 😜 men noe å mislike er det jo med alle tv-serier. Bare å kaste seg i det 😊

Anonymous poster hash: 0e05d...645

Skrevet

Eg er hekta. Litt for ekkelt av og til. Da må mobilen fram. Men er like vel helt hekta. Og eg er en sånn som Ikkje klarer se vanlig kriminalserier lenger pga grusomheter (mot barn).

Anonymous poster hash: a47c6...600

Skrevet

Jeg digger serien, men jeg sluker alle slike sci-fi og fantasyserier som er beregnet på tenåringer ;) Ikke for mye blod og gørr for meg vertfall. Jeg har sett alt, ser den etter hvert som den kommer ut i usa.

Anonymous poster hash: 2265f...c44

Skrevet

Den er ikke på topplisten min over serier, men verdt å se syns jeg. Litt mye tenåringsdrama til tider, men så er det jo en serie beregnet på den målgruppen vil jeg tro. 

Anonymous poster hash: 9fe23...8d5
Skrevet

Jeg digger serien, men jeg sluker alle slike sci-fi og fantasyserier som er beregnet på tenåringer ;) Ikke for mye blod og gørr for meg vertfall. Jeg har sett alt, ser den etter hvert som den kommer ut i usa.

Anonymous poster hash: 2265f...c44

Jeg er som deg. Sluker slike serier. Er også blodfan av the walking dead og kan se en episode 10 ganger uten å bli lei. Har noen favoritt episoder som griper meg hver eneste gang jeg ser på de

Skrevet

Nei, dette ble for mye tenåringsdrama for meg. Ser nå på The Killing, som jeg egentlig hadde gitt opp fordi den var småkjedelig.

HI

Skrevet

Nei, dette ble for mye tenåringsdrama for meg. Ser nå på The Killing, som jeg egentlig hadde gitt opp fordi den var småkjedelig.

HI

Nææh, The killing er jo superbra! Hvertfall de to første sesongene! 

Anonymous poster hash: 9fe23...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...