Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Annenhver helg er det samvær, annenhver helg er det jobb. Aldri en eneste helg på mine premisser. Anonymous poster hash: 1f35c...fe5
februarprins2013 Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 da får du be deg fri fra jobb hvis det er mulig,eller bruke noen feriedager
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Hæ? Samvær gjør at det ikke er skikkelig helg? Trodde definisjonen av "skikkelig helg" var å tilbringe tid med barna... Hvis det ikke er sånn for deg får du be jobben om å få bytte helg👍🏻😊 Anonymous poster hash: c91b4...7da
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Når du valgte barn så valgte du vel også å være sammen med dem hele tiden - i hvert fall i utgangspunktet? Om du trenger tid for deg selv utenom så må du vel nesten bare ta deg jobbfri. Og går ikke det så får du tenke at det er en periode du jobber helg og at det er en liten tid av livet ditt. Anonymous poster hash: 386f9...2ed
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Jeg er alene og har min datter hver eneste helg. Det er frihelg fordi!! Helger på dine premisser får du ta en gang iblandet med barnevakt. Anonymous poster hash: 9e1a8...a46
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Tenk å måtte bruke helgene på samvær da! Kjære folk, skal man begynne å ta seg av egne barn og nå? Åsså annenhver helg da! Skjønner ingen at man trenger egentid uten jobb eller unger? Du får ordne det sånn at du har samvær og jobbehelg samtidig så slipper du å ødelegge alle helgene dine. Anonymous poster hash: d45db...71c
Plutselig_gravid Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Da må du skaffe deg barnevakt da. De fleste har vel samværshelg hver helg...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 På tide å bytte jobb da. Hvem sine barn er det du har samvær med? Kanskje det er mannen som må byttes ut... Anonymous poster hash: 4f9a9...6bf
MarianeA Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Jeg skjønner faktisk hvordan du har det. Vi hadde det på samme måte en periode og det var utrolig slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Skjønner deg og godt. Måtte gjøre det sånn ett år jeg og, og jobbet da både fredag, lørdag og søndag. Så den helgen orket jeg ikke noe annet enn jobb. Så følte jeg aldri hadde barnefri, selv om jeg hadde det. Jeg er student, men klarte å få en annen jobb, hvor jeg jobber 1-2 dager midt i uken, på dagtid. Og så godt å få helgene tilbake. Det året gikk jeg og helt uten kontakt med mannfolk, for når skulle jeg treffe de. Men med de andre arbeidstidene tok det ikke lang tid før jeg fikk kjæreste. Anonymous poster hash: cf025...292
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Aldri en eneste helg på mine premisser. Hva er dine premisser, da? Anonymous poster hash: e730c...cda
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 Nå er mine unger alltid hjemme da, ogjeg jobber bare hver tredje helg, men jeg husker at mannen tok dem med pp fjellet en gang mens jeg ble hjemme for å jobbe. Jeg kom hjem til tomt hus og hadde hele ettermiddagen for meg selv. Det var helt fantastisk. Kan du ikke nyte det da? Anonymous poster hash: 0223f...49e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 Annenhver helg er det samvær, annenhver helg er det jobb. Aldri en eneste helg på mine premisser. Anonymous poster hash: 1f35c...fe5 Kan du ikke jobbe når det er samvær da? Regner med at det er mannens barn det er samvær med. Anonymous poster hash: ad2d2...653
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 Haha! Troll! Jeg er godt og har to barn, altså samvær hver eneste helg. Anonymous poster hash: 481e9...b65
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 *gift Anonymous poster hash: 481e9...b65
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2016 #16 Skrevet 1. februar 2016 Haha! Helg på egne premisser? Det sa man nei til når man fikk barn
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #17 Skrevet 1. februar 2016 Velkommen til voksenlivet🤗💐🍰 Anonymous poster hash: 3d332...b26
QueeenBeee Skrevet 1. februar 2016 #18 Skrevet 1. februar 2016 Sorry, men sånn er det når man har fått barn. Her er har vi "barnehelg" hver helg her og aldri helg på våre premisser som du så "fint" kaller der. Sånn er det bare, men vet du hva? En dag er plutselig ungene så store at de ikke har tid til å bruke helgen sin på deg. Da kommer du til å savne denne tiden. Nyt den mens du kan, den kommer aldri tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #19 Skrevet 1. februar 2016 Barnefrie helger og fri på "egne premisser" forsvant da vi fikk barn, det kommer tilbake når barna flytter hjemmefra! Men når du jobber annehver helg har du vel en og annen fridag i løpet av uka så du kan slappe av på "egne premisser" mens ungene er på skole/barnehage. Jeg personlig har 4 barn og har ikke hatt en barnefri helg på 10 år, men vi har da frihelg selv om barna er hjemme.... Anonymous poster hash: 10109...c36
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #20 Skrevet 1. februar 2016 Oiiij. Her har vi barnet hver helg, vi foreldrene er sammen. Til og med når jeg har jobbhelg, er vi sammen mellom vaktene... Og jeg elsker det ❤️ Anonymous poster hash: cf377...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå