Gå til innhold

inspirert av deal breaker tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man da først har utelukket disse tingene man snur i døra på..har dere noen utseendemessig ting e.l som er deal breaker?

Har selv akkurat møtt en mann og han er mye lavere enn jeg liker og har ikke veldig stort utstyr og jeg kjenner jeg tenker mye på det. Men han er så herlig på alle mulige måter og jeg vet ikke hva jeg skal fæle. For å Være helt ærlig har jeg aldri hatt ett godt forhold og de jeg får sommerfugl i magen av har bare løyet og Vært drittsekker...

Men har det med høyde og utstyr vært deal breaker? (Vet han kan tilfredstille meg på andre måter da utrolig flink )

Anonymous poster hash: 45e97...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, høyde og utstyr er ingen dealbreaker for meg. Innenfor noenlunde "rimelige" grenser. Må f.eks. kjenne at mannen er inni meg. Men at han er 5 cm lavere enn meg spiller ingen rolle så lenge mannen selv har selvtillit til å takle at jeg er høyere og innimellom bruker litt hæler.

Den jeg har hatt best sex med var like høy som meg og ikke av de største utstyrsmessig.

Jeg er selv høy og har alltid foretrukket høyere menn, men har kommet til at det betyr lite.

Det eneste jeg ikke takler er om mannen er overvektig eller om mannen er uhygienisk. Uhygienisk har litt med utseende å gjøre også, som regel.

Hold deg til den gode mannen - drittsekkene gjør deg bare ulykkelig.

Anonymous poster hash: 069f9...28c
Skrevet

Alt under 180 er uaktuelt for meg. Liker heller ikke lys blå øyne på menn.

Anonymous poster hash: 59efc...0eb

Skrevet

Nei, høyde og utstyr er ingen dealbreaker for meg. Innenfor noenlunde "rimelige" grenser. Må f.eks. kjenne at mannen er inni meg. Men at han er 5 cm lavere enn meg spiller ingen rolle så lenge mannen selv har selvtillit til å takle at jeg er høyere og innimellom bruker litt hæler.

Den jeg har hatt best sex med var like høy som meg og ikke av de største utstyrsmessig.

Jeg er selv høy og har alltid foretrukket høyere menn, men har kommet til at det betyr lite.

Det eneste jeg ikke takler er om mannen er overvektig eller om mannen er uhygienisk. Uhygienisk har litt med utseende å gjøre også, som regel.

Drittsekker har gjort at jeg ikke vet hva som er ekte lenger.

Må hvertfall gi han en sjanse tenker jeg. Han er god tvers igjennom og skjemmer meg bort med alt og vi har en fantastisk samtale.

Det er nok bare hodet mitt som må justeres.

Tusen takk 😊😊

Skrevet

Alt under 180 er uaktuelt for meg. Liker heller ikke lys blå øyne på menn.

Anonymous poster hash: 59efc...0eb

Det er egentlig sånn jeg tenker. ..men må.prøve å la Være alle de høye jeg har datet er bare ute etter en ting. ..

Skrevet

Høyde har ikke en dritt å si i utgangspunktet, men siden jeg er 174 har det aldri falt seg naturlig at noen på 160 har prøvd seg, tror jeg.

Ellers er ikke utseende noe stor greie, men stygge tenner er helt uaktuelt, og voldsom asymmetri blir vel også feil. Må jo attraheres av ett eller annet.

Anonymous poster hash: 923b0...45d

Skrevet

Drittsekker har gjort at jeg ikke vet hva som er ekte lenger.

Må hvertfall gi han en sjanse tenker jeg. Han er god tvers igjennom og skjemmer meg bort med alt og vi har en fantastisk samtale.

Det er nok bare hodet mitt som må justeres.

Tusen takk 😊😊

Om noen uker er du flau over at du har tenkt disse tankene...

Anonymous poster hash: 83772...70d

Skrevet

Liten penis. Å være sammen med en mann som er lavere enn meg er også uaktuelt da jeg bare er 158 cm.høy. Han ville jo vært dverg ...

Skrevet

Brune tenner, er vel det som har vært deal breaker for meg. Ellers så har jeg ikke likt tynne menn, eller menn med skjegg.

Nå er jeg sammen med en høy tynn mann med skjegg. Og han er bare så kjekk, og deilig.

Anonymous poster hash: 0783d...662
Skrevet

Har tenkt så det knaker, men kan faktisk ikke komme på noen ting utseendemessig som ville vært en dealbreaker, selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser. Ingen av de jeg har vært sammen med ligner hverandre, så når det kommer til utseende har jeg ingen "type" -- kun når det gjelder personlige egenskaper.

Tidligere ville nok svaret vært annerledes, men nå vet jeg mer om hva som virkelig betyr noe for at et forhold skal fungere.

Skrevet

Nå er ikke jeg så høy selv, så en mann høyde har aldri hatt betydning for min del.

Men jeg møtte en gang en mann med en penis på ca 7 cm i erigert tilstand, og akkurat det kunne nok ha vært et problem i et forhold...

Jeg kommer ellers ikke på noen utseendemessige dealbreakere, men kunne ikke vært sammen med en jeg ikke synes var attraktiv.

Anonymous poster hash: 5d88f...042
Skrevet

Jeg tror jeg adde slitt med å være sammen med en mann som brukte sminke og generelt så "glatt" ut.

Anonymous poster hash: 27de5...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...