Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Blir eventuelt å be en hel del gjester og feire hjemme, sommertid. Folk føler vel de må gi gave da, og er redd for at de tror jeg inviterer for å få gaver 😳 Har nesten aldri feiret bursdagen min. 30-årsdagen var jeg gravid... Anonymous poster hash: 2c97c...c6b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Neida , bare koselig det vel Anonymous poster hash: fa1dd...00c
TPK Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Nei, jeg feier alltid bursdagen min! Noen ganger bare litt kake med familien (altså våre foreldre og søsken), noen ganger middag med vennegjengen eller en skikkelig fest. Skjønner ikke hvorfor man skal slutte å feire bursdag fordi man blir voksen? Jeg tar i mot enhver anledning til litt feiring!
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Ikke teit i det hele tatt! Bursdager skal feires! Om du er redd for dette med gaver kan du jo skrive at gave er valgfritt i invitasjonen f.eks?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Så gøy med positive svar !😊 Tenkte kanskje å skrive i invitasjonen : Ta gjerne med en flaske vin i stedet for gave. Eller noe sånt? Blir jo voksenfest, så det koster med drikke til kanskje 30 pers😅 Anonymous poster hash: 2c97c...c6b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Svigefaren min har nettopp feiret 76.årsdagen sin. Anonymous poster hash: 8fd1f...b7c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Så gøy med positive svar !😊 Tenkte kanskje å skrive i invitasjonen : Ta gjerne med en flaske vin i stedet for gave. Eller noe sånt? Blir jo voksenfest, så det koster med drikke til kanskje 30 pers😅 Anonymous poster hash: 2c97c...c6b Hva med å skrive: istedenfor gave så håper jeg alle tar med seg sin yndlingsvin, disse settes på festbordet og så kan man smake på hva man vil! Anonymous poster hash: ceb2b...68d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Jeg feiret akkurat 35-årsdagen, mye fordi jeg av ulike grunner ikke fikk feiret 30-årsdagen. Kan knapt huske jeg feiret en bursdag sist.. De var superhyggelig!! Jeg skjønner godt tankegangen rundt gave. Kjente det lå naturlig for meg å si "dropp gave", men jeg fikk såå mye fint ❤️ ikke at gavene var så viktig, men jeg ser på/bruker gavene daglig og tenker på alle mine gode venner!! Anonymous poster hash: 6b20e...f86
MarianeA Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Gaver er koselige å få, og hvis man ellers ikke feirer bursdag gjør det ingenting om gjestene har med gave.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Bare hyggelig å feire bursdag med vennene sine Vi er 5 venninner, og her feirer vi hverandre hver gang. Og hvis ikke bursdagsbarnet selv inviterer til feiring så gjør en av oss andre det, på vegne av bursdagsbarnet Vi ser ikke på det som at man få/gi gave, men vi ønsker å gi en liten oppmerksomhet Hverdagen er så travel, derfor er det bare hyggelig å ha en "god unnskyldning" til å samles Anonymous poster hash: 89a55...08a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Skal i 35 års dag neste helg. Dvs vi skal på hyttetur fra fredag til søndag, 7-8 jenter:-) Anonymous poster hash: 08892...230
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 Jepp, det er teit voksne mennesker feirer da ikke bursdager... Vil du ha sammenkomst, så inviter noen på middagsselskap en annen dag. JA - de tror du forventer gaver, og ja, de kommer til å irritere seg over deg. Anonymous poster hash: 44d1b...ae4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 Jepp, det er teit voksne mennesker feirer da ikke bursdager... Vil du ha sammenkomst, så inviter noen på middagsselskap en annen dag. JA - de tror du forventer gaver, og ja, de kommer til å irritere seg over deg. Anonymous poster hash: 44d1b...ae4 Så hyggelig venn du er da 🙈 Anonymous poster hash: 6b20e...f86
sug lut Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 Klart du skal feire bursdag! Alle bursdager skal feires, kanskje ikke alle blir feiret like stort, men det går mer på ork og kapasitet enn på ønske. Og jeg ville gitt deg gave uansett hva du sa, bare fordi det er koselig å gi gaver selv om man også har med noe til koldtbord eller til baren. Trå til og husk at du har mange bursdager å ta igjen for!
Keiserpingvin Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 Nå ble jeg inspirert til å feire min bursdag også! Takk Skal jammen meg invitere til skikkelig fest, og gjøre som foreslått over her, be alle om å ta med seg yndlingsvinen sin, og så lager vi vinbar og koser oss. Juhu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå