Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Har barn sammen, vært slutt i noen år. Ingen har ny kjæreste. Vi har snakket om å prøve igjen, men jeg er så usikker. Han vil ikke gå til rådgivning. Jeg synes han kritiserer meg mye, sier ting på en måte som gjør at jeg føler all kraft blir sugd ut av meg. Han er dominerende og vil bestemme det meste, feks hvor vi skal på ferie osv. Barna synes han er streng, at han snakker med streng stemme. Han har temperament og kan ofte finne på å legge på røret når vi snakker i tlf hvis jeg sier hva jeg mener. Han har også positive sider selvsagt, god humor, tar mye husarbeid. Når han er i godt humør så er alt greit, men har han en dårlig dag så må vi gå litt på tå føler jeg. Sier aldri unnskyld. Han ser dessverre ikke sine negative sider. Tviler sånn på meg selv. Er det jeg som er gal? Overreagerer jeg? Er de fleste menn sånn? Anonymous poster hash: 41b77...add
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Les innlegget ditt, kjære deg. Du forteller ikke om noen positive ting, ingenting om noe som får deg til å ønske å være med han? Anonymous poster hash: fb4c8...268
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Les innlegget ditt, kjære deg. Du forteller ikke om noen positive ting, ingenting om noe som får deg til å ønske å være med han? Anonymous poster hash: fb4c8...268 OK, du skriver at han har god humor og at han tar husarbeid☺️ Men er det nok? Anonymous poster hash: fb4c8...268
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Så lenge han ikke er villig til rådgivning, og ikke klarer å se sine egne feil, så får dere jo bare de samme problemene igjen. Anonymous poster hash: 6c4e7...f4b
pifi med tre nurk Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Er det virkelig noe å vingle om? Les innlegget ditt igjen og tenk deg at det er din datter som beskriver sin kjæreste? Er det et slik forhold du ønsker for din datter, for din venninne, for deg selv?
QueeenBeee Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Det er en grunn til at en eks er en eks. Det er en grunn til at man tok den lange veien det er å gå fra hverandre. Dessuten virker han ikke akkurat så flott denne eksen.
EnUndreneMor Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 hvis du hadde lest dette innlegget hos en annen person, hva ville du gitt slags råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå