Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Idag har ikke vært en god dag. Det hele begynte med at 4-åringen lente seg på magen min da han skulle opp fra sofaen og det gjorde ganske vondt. Men det gikk over igjen, så sov jeg litt midt på dagen og da jeg våknet gjorde det så vondt øverst i magen. En konstant vond/ubehagelig følelse og jeg har vært kvalm i tillegg. Det er en sviende/stikkende, stram vond følelse i hele magen. Gjør liksom vondt når jeg trykker rundt omkring på magen. Det blir bedre når jeg ligger på sofaen, men så fort jeg er oppe og går og gjør ting blir det vondt igjen. Ringte føden som sa at så lenge det ikke kommer sammentrekninger så må jeg bare se an hvordan det blir. De trodde det var et magevirus. Synes det er litt skummelt og ikke minst veldig ubehagelig å gå med disse smertene. Er det noen som har opplevd noe liknende med smerter i svangerskapet? Anonymous poster hash: 5f439...88b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Jeg hadde mye magesmerter i svangerskap nr 4 og var helt sikker på at noe var gale. Prøv og slapp av, skjønner at man er urolig. Anonymous poster hash: 3167b...189
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Sender deg en god klem. Er vondt å bekymre seg Anonymous poster hash: 83fcc...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå