Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Ser i en annen tråd at det å stemme FrP er en dealbreaker i et nytt forhold. Og har sett ofte før her inne også at FrP stemmere er så fæle. Nå vet ikke jeg hvordan en slik person er, aner ikke hva folk stemmer, så kan dere opplyse meg? Hvordan er en FrP stemmer? Anonymous poster hash: d30f5...7c5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Det er et kaldt, kynisk menneske som er seg selv nærmest, og som i tillegg mangler konsekvensforståelse, evnen til to tanker i hodet på en gang og evnen til å se sammenhenger som krever mer enn 80 i iq. Anonymous poster hash: 4acbe...a5a
sug lut Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Det har jeg også spurt meg selv om. Ofte med panneklask.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Folk som selv tror de er veldig smarte,og de fleste andre er idioter. Bastante folk,med gevær og veldig spesielt syn på innvandrere og deres rettigheter. Anonymous poster hash: 21131...384
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Kulde og kynisme, egoisme og programfestet frykt for det fremmede står høyt på lista. Det samme med grådighet og minimal evne til perspektiv-tenkning. Anonymous poster hash: 5a432...da4
Elsker livet Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 (endret) Nå er det ikke nødvendigvis slik at man er enig i alt med partiet man stemmer på. Det betyr heller ikke at man ønsker en enparti-stat. Jeg er i alle fall ikke 100% enig med partiet jeg stemmer på, men ønsker at politikken skal dras litt mer i den retningen mitt parti står for. Endret 31. januar 2016 av Elsker livet
Nyttårs barn Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Det er nok mange som stemmer Frp som har masse gode verdier isolert sett. Tror at svært mange av dem har lavt utdannelsesnivå og lett kjøper enkel retorikk. Vi og dem typen argumentasjon og mer til alt tenker jeg på da.... Så tror jeg at mange frpere lider under et slags antielite syn. Det skal være enkle løsninger for folk flest. Danseband og pocketbøker (da tenker jeg på den lettleste sorten). Vi skal på en måte ikke eksponeres for annet enn det folkelige, enkle og lett tilgjengelige. Dette er et syn som jeg er helt grunnleggende uenig i.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 -Tendens til å tro på enkle løsninger. -Overdreven tro på egne evner -Lar seg rive med av enkel,populistisk retorikk, spesielt av "sunn fornuft" eller oss/dem-typen. -Manglende evne til å se lenger inn i en sak enn "Bompenger->Mindre penger i min lommebok akkurat nå->dårlig" -Lavere intelligens enn snittet -Mindre empati, iallefall hvis det dreier seg om noe som ikke er ens egen umiddelbare familie, eller andre grupperinger man identifiserer seg med. (Som foreksempel Noooorrrrgeeeee i fotball eller flyktningespørsmål) -Lite innsikt i historie, kultur, politiske prosesser, strukturene i samfunnet. -Mer kriminelle enn gjennomsnittet. -Lavere utdanning enn gjennomsnittet. -Mer oportunistiske og hennsynløse enn gjennomsnittet. -Mindre nysgjerrig på ting, kultur og mennesker som ikke er som seg selv eller sitt. -Ukultiverte, harry og tror man skal være stolt av det. Såklart utenkelig som partner. Anonymous poster hash: f2ea7...52d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 Generell egoisme og en tanke om at alle bare er sin egen lykkes smed. Mangler en del forståelse av grunnleggende mekanismer i samfunn, psyke og økonomi. Anonymous poster hash: d4bba...d1c
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 Følelsesstyrte folk som reagerer på refleks, ikke på refleksjon, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå